Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

BoboVita wystartowała z nową kampanią kaszek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-09-2018, 14:09
BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów.
BoboVita wystartowała z nową kampanią kaszek
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Reklama w wersji 15’ emitowana będzie w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w Internecie. Marka otrzymała również wsparcie w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale.

Na stronie www.bobovita.pl powstała dedykowana podstrona, na której rodzice mogą poznać najbardziej lubiane – zarówno przez dzieci, jak i przez mamy – kaszki BoboVita. Znajdą tam również treści edukacyjne dotyczące roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!