• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Branża mleczarska musi myśleć bardziej grupowo

Musimy zacząć myśleć bardziej grupowo. Kategoriami całej branży. Bo w tym wiecznym wyścigu między sobą, zyskują inni, ale nie mleczarnie ani nie rolnicy – uważa Edward Bajko, prezes SM Spomlek.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2015, 13:33
Branża mleczarska musi myśleć bardziej grupowo
Edward Bajko, prezes SM Spomlek /fot.żelaznastudio

- Chętnie dołożę swoje pieniądze np. poprzez Fundusz Promocji Mleka, na który także się przecież składamy, aby Mlekovita zaistniała ze swoją marką za granicą. Chętnie wesprzemy każdego, kto ze swoją, z polską marką wejdzie na jakiś rynek zagraniczny. To nie jest szaleństwo. Kibicujemy każdemu, komu się uda sprzedawać produkty pod swoją marką, a nie no-name za marne grosze – mówił Edward Bajko.

W jego opinii, wejście pod prawdziwą polską marką czy marką jakiegoś konkretnego producenta będzie służyło wszystkim. - Będziemy kibicować każdemu, kto takie próby podejmie. I będziemy do tego zachęcać innych. Tylko trzeba się wyzbyć takiej zazdrości czy niezdrowo pojętej konkurencji, gdyż na tym wszyscy tracimy – podkreśla prezes Spomleku.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • wellknown 2015-12-09 18:06:46

    A z czego ty możesz dołożyć? Dziadu. Pracownikom zabrałeś, same straty. Chyba, że ze swojej pensji. Wstyd.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!