Branża mleczarska musi myśleć bardziej grupowo
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 30-11-2015, 13:33

- Chętnie dołożę swoje pieniądze np. poprzez Fundusz Promocji Mleka, na który także się przecież składamy, aby Mlekovita zaistniała ze swoją marką za granicą. Chętnie wesprzemy każdego, kto ze swoją, z polską marką wejdzie na jakiś rynek zagraniczny. To nie jest szaleństwo. Kibicujemy każdemu, komu się uda sprzedawać produkty pod swoją marką, a nie no-name za marne grosze – mówił Edward Bajko.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W jego opinii, wejście pod prawdziwą polską marką czy marką jakiegoś konkretnego producenta będzie służyło wszystkim. - Będziemy kibicować każdemu, kto takie próby podejmie. I będziemy do tego zachęcać innych. Tylko trzeba się wyzbyć takiej zazdrości czy niezdrowo pojętej konkurencji, gdyż na tym wszyscy tracimy – podkreśla prezes Spomleku.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prezes ZPPM: Za nami intensywne półrocze
-
Ograniczenie dostaw energii to ogromne straty
-
Dobre czy złe – jakie było pierwsze półrocze dla mleczarstwa?
-
Spomlek nagrodził najlepszych dostawców mleka
-
mleczna środa
Mleczarstwu grożą limity na pobór energii
-
Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
-
Mlekpol: Potrzebne programy osłonowe związane ze wzrostem cen energii
-
mleczna środa
Brak opakowań coraz większym problemem dla mleczarni
-
Dlaczego rosną koszty opakowań w mleczarstwie?
-
Polska Izba Mleka spotkała się z delegacją nowozelandzką
komentarze (1)
A z czego ty możesz dołożyć? Dziadu. Pracownikom zabrałeś, same straty. Chyba, że ze swojej pensji. Wstyd.
Odpowiedz