Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Branża mleczarska musi myśleć bardziej grupowo

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2015, 13:33
Musimy zacząć myśleć bardziej grupowo. Kategoriami całej branży. Bo w tym wiecznym wyścigu między sobą, zyskują inni, ale nie mleczarnie ani nie rolnicy – uważa Edward Bajko, prezes SM Spomlek.
Branża mleczarska musi myśleć bardziej grupowo
Edward Bajko, prezes SM Spomlek /fot.żelaznastudio

- Chętnie dołożę swoje pieniądze np. poprzez Fundusz Promocji Mleka, na który także się przecież składamy, aby Mlekovita zaistniała ze swoją marką za granicą. Chętnie wesprzemy każdego, kto ze swoją, z polską marką wejdzie na jakiś rynek zagraniczny. To nie jest szaleństwo. Kibicujemy każdemu, komu się uda sprzedawać produkty pod swoją marką, a nie no-name za marne grosze – mówił Edward Bajko.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W jego opinii, wejście pod prawdziwą polską marką czy marką jakiegoś konkretnego producenta będzie służyło wszystkim. - Będziemy kibicować każdemu, kto takie próby podejmie. I będziemy do tego zachęcać innych. Tylko trzeba się wyzbyć takiej zazdrości czy niezdrowo pojętej konkurencji, gdyż na tym wszyscy tracimy – podkreśla prezes Spomleku.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • wellknown 2015-12-09 18:06:46

    A z czego ty możesz dołożyć? Dziadu. Pracownikom zabrałeś, same straty. Chyba, że ze swojej pensji. Wstyd.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!