• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu

Polska branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu. Faktem jest, że mamy 4 organizacje mleczarskie, ale pytaniem otwartym pozostaje, czy one są w stanie zebrać się i zrobić coś wspólnie razem – powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 10:25
Branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Zauważył, że polskie mleczarstwo nie korzysta z nowoczesnych metod komunikacji i lobbingu. - Jeśli chcemy aby rząd coś dla nas zrobił, to przede wszystkim trzeba go do tego przekonać. Należy dobitnie wykazać, że jest taka a taka potrzeba, jak to zrobić oraz że to będzie korzystne nie tylko dla danej branży, ale dla kraju – mówił Arkadiusz Cyman. Dodał, że są w Polsce specjaliści, którzy potrafią to zrobić.
Zachęcał do skorzystania z bardziej nowoczesnych metod lobbingu, szczególnie, że wyrok wyborców jest niekorzystny dla partii, która do tej pory prezentowała się jako głos wsi, a także producentów żywności.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mlekolak 2015-11-23 10:45:22

    ww. branza ma natomiast nieodpowiednich \"podpowiadaczy\"..

    Odpowiedz
  • LWL. 2015-11-24 19:36:06

    Coś branża mleczna umie robić razem - obniżać cenę za surowiec rolnikom. Gorzej jest już ze wspólnym handlem, zwłaszcza z wielkimi sieciami.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!