Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 10:25
Polska branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu. Faktem jest, że mamy 4 organizacje mleczarskie, ale pytaniem otwartym pozostaje, czy one są w stanie zebrać się i zrobić coś wspólnie razem – powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy.
Branża mleczarska nie ma odpowiedniego lobbingu
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Zauważył, że polskie mleczarstwo nie korzysta z nowoczesnych metod komunikacji i lobbingu. - Jeśli chcemy aby rząd coś dla nas zrobił, to przede wszystkim trzeba go do tego przekonać. Należy dobitnie wykazać, że jest taka a taka potrzeba, jak to zrobić oraz że to będzie korzystne nie tylko dla danej branży, ale dla kraju – mówił Arkadiusz Cyman. Dodał, że są w Polsce specjaliści, którzy potrafią to zrobić.
Zachęcał do skorzystania z bardziej nowoczesnych metod lobbingu, szczególnie, że wyrok wyborców jest niekorzystny dla partii, która do tej pory prezentowała się jako głos wsi, a także producentów żywności.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mlekolak 2015-11-23 10:45:22

    ww. branza ma natomiast nieodpowiednich \"podpowiadaczy\"..

    Odpowiedz
  • LWL. 2015-11-24 19:36:06

    Coś branża mleczna umie robić razem - obniżać cenę za surowiec rolnikom. Gorzej jest już ze wspólnym handlem, zwłaszcza z wielkimi sieciami.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!