• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Branża mleczarska potrzebuje strategii na 15 lat (wideo)

Federacja organizacji branżowych powinna pokazać podmiotom, że warto się zintegrować, połączyć siły i podejść globalnie do strategii – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kandyba, członek zarządu Polskiej Izby Mleka.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-11-2019, 11:11
Branża mleczarska potrzebuje strategii na 15 lat (wideo)
Piotr Kandyba /fot. PTWP

Jego zdaniem, strategia powinna być opracowana nie tylko na 5 czy 10 lat, ale nawet na lat 15. Jako przykład podaje Brexit. - Wiele firm ma opracowaną strategie co do Brexitu. Sądzę, że u nas ani ministerstwo rolnictwa nie ma takiej strategii, ani branża mleczarska, ani poszczególne zakłady. To przykład, gdy federacja myśląc globalnie o całej branży mleczarskiej, mogłaby przejąć taką rolę – mówi Piotr Kandyba.

Porusza także temat opakowań. - Obecnie wiele zakładów zastanawia się jakie będzie opakowanie przyszłości. Mamy przecież wielu specjalistów, mamy firmy, które współpracują chociażby z Polską Izbą Mleka, z którymi wspólnie moglibyśmy zastanowić się jakie opakowania dla przemysłu mleczarskiego będą w przyszłości, w jakim kierunku powinniśmy iść jako Polska. To poprawiłoby naszą konkurencyjność – dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl


Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!