Jego zdaniem, strategia powinna być opracowana nie tylko na 5 czy 10 lat, ale nawet na lat 15. Jako przykład podaje Brexit. - Wiele firm ma opracowaną strategie co do Brexitu. Sądzę, że u nas ani ministerstwo rolnictwa nie ma takiej strategii, ani branża mleczarska, ani poszczególne zakłady. To przykład, gdy federacja myśląc globalnie o całej branży mleczarskiej, mogłaby przejąć taką rolę – mówi Piotr Kandyba.

Porusza także temat opakowań. - Obecnie wiele zakładów zastanawia się jakie będzie opakowanie przyszłości. Mamy przecież wielu specjalistów, mamy firmy, które współpracują chociażby z Polską Izbą Mleka, z którymi wspólnie moglibyśmy zastanowić się jakie opakowania dla przemysłu mleczarskiego będą w przyszłości, w jakim kierunku powinniśmy iść jako Polska. To poprawiłoby naszą konkurencyjność – dodaje.


Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl