• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Branża mleczna stawia na kampanie sprzedażowe w internecie

W wyniku pandemii w większości branż tempo digitalizacji znacznie się zwiększyło. Spowodowało to nie tylko konieczność wprowadzenia zmian w strukturze sprzedaży czy łańcuchu dostaw, ale także w modelu komunikacji o firmie i jej produktach. Wiele przedsiębiorstw z sektora FMCG wdrożyło także zmiany strategii marketingowych. Jakie rodzaje kampanii reklamowych będą najbardziej skuteczne w jeszcze szybciej zmieniającej się rzeczywistości?
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-09-2020, 00:41
Branża mleczna stawia na kampanie sprzedażowe w internecie Nowoczesny zakład spożywczy
Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ciągu ostatnich miesięcy większość firm musiała nauczyć się funkcjonowania w zupełnie nowej rzeczywistości. Dużo większe znaczenie zaczął odgrywać stały dialog z klientami, zarówno w kontekście sprzedażowym, jak i wizerunkowym, np. zaangażowania w sferę społecznej odpowiedzialności biznesu. Zamiast czekać na to, co przyniesie los, warto wykorzystać sytuację i elastycznie dostosować się do wymagań rynku. Takie podejście widać w reakcjach kluczowych firm FMCG, które starają się wzmocnić swoją obecność w internecie.

Branża mleczarska prekursorem zmian

Wzmożoną aktywność działań digital można zaobserwować np. w branży mleczarskiej. Może to wynikać z okresowego wyhamowania wzrostu na początku pandemii. Mleczarstwo, podobnie jak inne segmenty rynku, dostarczające produkty do restauracji, hoteli oraz na eksport, znacząco odczuły ograniczenie lub wstrzymanie zamówień. Jednak większość najważniejszych graczy na rynku zdecydowało się potraktować tymczasowy kryzys jako szansę. Można powiedzieć, że w ostatnim półroczu tempo zmian znacznie się zwiększyło – producenci szybko zaadaptowali się do nowych warunków i oczekiwań konsumentów. - Wiele firm już w drugim kwartale 2020 zmieniło swoje strategie rozwoju, rozpoczęło kampanie wizerunkowe oraz nowe akcje edukacyjne, np. w kontekście zero waste czy standardów BHP podczas gotowania. Elastyczne podejście do zmian w strategii rozwoju dobrze widać na przykładzie nowych kampanii reklamowych liderów rynku. W znacznej mierze dotyczą one kategorii premium, produktów wegańskich, wysokobiałkowych czy dedykowanych najmłodszym. Widzimy to na przykładzie współpracy z naszymi klientami w Media Choice – w ostatnim półroczu pojawia się zdecydowanie więcej zapytań o kampanie online promujące tego rodzaju nowości – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!