• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Budowanie marki trwa lata

Budowanie marki, to nie zadanie na rok czy dwa, ale coś co musi być na stałe wpisane w strategie firmy. Marka to pieniądze, które się wydaje, aby za lat kilka bądź kilkanaście dobrze na tym zarobić - powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy na VIII FRSiH.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 13:58
Budowanie marki trwa lata
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Tu stajemy przed pytaniem czy Polskie spółdzielnie mleczarskie, mają komfort podejmowania takich decyzji, będąc pod presją wypłacania jak najwyższych stawek za dostarczane mleko – pytał Cyman.

W jego opinii, mamy coraz większy udział w obrocie produktów pod markami sieci handlowych, ale sytuacja jest jeszcze gorsza niż w Niemczech, gdyż mamy ogromne rozdrobnienie tych producentów, którzy chcieliby jeszcze produkować i sprzedawać pod swoją własną marką. - Można by przypuszczać, gdyby ich było mniej, łatwiej byłoby chronić markę – zauważył Arkadiusz Cyman.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!