Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Budowanie marki trwa lata

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 13:58
Budowanie marki, to nie zadanie na rok czy dwa, ale coś co musi być na stałe wpisane w strategie firmy. Marka to pieniądze, które się wydaje, aby za lat kilka bądź kilkanaście dobrze na tym zarobić - powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy na VIII FRSiH.
Budowanie marki trwa lata
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Tu stajemy przed pytaniem czy Polskie spółdzielnie mleczarskie, mają komfort podejmowania takich decyzji, będąc pod presją wypłacania jak najwyższych stawek za dostarczane mleko – pytał Cyman.

W jego opinii, mamy coraz większy udział w obrocie produktów pod markami sieci handlowych, ale sytuacja jest jeszcze gorsza niż w Niemczech, gdyż mamy ogromne rozdrobnienie tych producentów, którzy chcieliby jeszcze produkować i sprzedawać pod swoją własną marką. - Można by przypuszczać, gdyby ich było mniej, łatwiej byłoby chronić markę – zauważył Arkadiusz Cyman.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!