Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Candia chce edukować konsumentów

Chcemy animować ruch społeczny, mający na celu edukację młodych mam na temat właściwego żywienia i opieki nad dziećmi. Jest to szczególnie ważne, gdyż od czasu do czasu pojawiają się nieprawdziwe informacje na temat szkodliwości mleka i jego przetworów - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Wiktor Szwechowicz, dyrektor generalny Candia Polska.

Candia chce edukować konsumentów

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2010, 11:00

Candia rozpoczyna kampanię prospołeczną Uskrzydlone.pl, która chce zwrócić uwagę na liczne problemy matek z małymi dziećmi: poczynając od infrastruktury nieprzygotowanej dla dziecięcych wózków, poprzez liczne utrudnienia związane z niewłaściwym postrzeganiem macierzyństwa, kończąc na niezbyt dobrym prawodawstwie - mówi Wiktor Szwechowicz. - We współpracy z agencją marketingową Bed&Breakfast prowadzimy kampanię na rzecz ułatwienia życia polskich mam pod hasłem - Szczęśliwa mama to szczęsliwe dziecko - dodaje.

Mleko dedykowane dla określonego wieku, w naszym wypadku dla dzieci jest ciągle jeszcze produktem nie do końca docenionym. Wkładamy dużo pracy i kosztów aby dotrzeć do konsumentów z informacją na jego temat, oswoić z nim rynek, przyzwyczaić rodziców do tego, że ten produkt jest dostępny oraz mówić o jego zaletach. Mamy ważną informację dla rodziców - macie teraz wybór i zamiast tradycyjnego mleka w proszku możecie stosować na co dzień wygodne w użyciu płynne mleko modyfikowane - mówi dyrektor generalny Candia Polska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Candia Polska jest filią francuskiej firmy Candia. We Francji CANDIA to lider rynku mleka spożywczego - Candia kontroluje ponad 50 proc. tego rynku - produkuje i sprzedaje ponad 1,5 miliarda najwyższej jakości mleka UHT.

Candia należy do grupy Sodiaal, jednej z największych grup mleczarskich we Francji i Europie. SODIAAL oprócz Candii kontroluje dziania trzech innych firm: Compagnie des Fromages & RichesMonts (CF&R) - produkująca sery pleśniowe między innymi RUSTIQUE oraz COEUR DE LION, firma Beralia, która produkuje masło i mleko w proszku oraz firma Yoplait - specjalizująca się w produkcji i sprzedaży jogurtów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiktor Szwechowicz RSS ALERT    /    Candia RSS ALERT    /    kampania społeczna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ewasz 2010-03-17 15:09:19
    \"Candia chce edukować konsumentów \" jak się umyć i ogolić ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.185.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!