Candia stawia na segment mleka dedykowanego
Francuski rynek mleka jest bardzo zaawansowany i mocno zróżnicowany, znacznie różni się od polskiego rynku. Ogromny udział w sprzedaży ma mleko wzbogacone w witaminy i minerały i niejako skomponowane dla różnych grup wiekowych. Ogromną rolę odgrywa mleko specjalne dla dzieci i młodzieży. My w Polsce także proponujemy niektóre z tych produktów dla dzieci pod marką Candia - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Wiktor Szwechowicz, dyrektor generalny Candia Polska.

- Rynek produktów mlecznych dla dzieci bardzo mocno się w Polsce rozwija, ale bardziej w segmencie produktów świeżych. Firmy działające w Polsce zdają sobie sprawę, że dzieci to bardzo ważny klient, jeśli chodzi o jogurty i desery. Natomiast uboga jest oferta w tym segmencie w przypadku mleka. Można śmiało powiedzieć, że mleka dla dzieci na polskim rynku nie widać. Dlatego my staramy się proponować nowe rozwiązania dla tej grupy produktów - mówi Wiktor Szwechowicz.
W tej chwili polski rynek bardzo mocno się ożywił, jeśli chodzi o napoje mleczne, różne mleka czekoladowe, owocowe. Candia zawsze miała udział w tym segmencie i mocną pozycję bliską lidership w sieciach handlowych z naszą marką mleka o smaku smakowego Candy'Up - podkreśla dyrektor Szwechowicz. Firma notuje wzrosty sprzedaży tego produktu.
Kolejną naszą propozycją jest mleko półtłuste, w opakowaniach zaprojektowanych przy współpracy z firmą DISNEY - mleko CANDIA DISNEY. Znajdujemy na nich wizerunki bohaterów kreskówek Disney'a w dziesięciu różnych wersjach oraz dodatkowo: komiksy, konkursy, żarty, czyli rozrywkę i edukację. Chcemy zachęcić w ten sposób dzieci do picia mleka, którego spożycie w Polsce jest dwa razy mniejsze niż średnio w Unii Europejskiej.
- Zupełną nowością na polskim rynku, na którym dominuje mleko modyfikowane w proszku, jest gotowe do spożycia - płynne mleko modyfikowane Mamo,rosnę!3, dedykowane dla dzieci wieku od 1 roku do lat 3. Jest to ciągle jeszcze produkt nie do końca doceniony. Wkładamy dużo pracy i kosztów aby dotrzeć do konsumentów z informacją na jego temat, oswoić z nim rynek, przyzwyczaić rodziców do tego, że ten produkt jest dostępny oraz mówić o jego zaletach. Mamy ważną informację dla rodziców - macie teraz wybór i zamiast tradycyjnego mleka w proszku możecie stosować na co dzień wygodne w użyciu płynne mleko modyfikowane - mówi Wiktor Szwechowicz.
W marcu na rynek Candia wprowadza nowość - pierwsze i jedyne w Polsce płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6 miesiąca życia - Mamo, Rosnę 2 MAMO, ROSNĘ! 2. Jesteśmy liderem w tej kategorii - mleka płynnego. Właściwie dość samotnie budujemy nowy segment rynku w Polsce - podkreśla dyrektor Candii Polska.
