Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Candia stawia na segment mleka dedykowanego

Francuski rynek mleka jest bardzo zaawansowany i mocno zróżnicowany, znacznie różni się od polskiego rynku. Ogromny udział w sprzedaży ma mleko wzbogacone w witaminy i minerały i niejako skomponowane dla różnych grup wiekowych. Ogromną rolę odgrywa mleko specjalne dla dzieci i młodzieży. My w Polsce także proponujemy niektóre z tych produktów dla dzieci pod marką Candia - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Wiktor Szwechowicz, dyrektor generalny Candia Polska.

Candia stawia na segment mleka dedykowanego

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2010, 11:12

- Rynek produktów mlecznych dla dzieci bardzo mocno się w Polsce rozwija, ale bardziej w segmencie produktów świeżych. Firmy działające w Polsce zdają sobie sprawę, że dzieci to bardzo ważny klient, jeśli chodzi o jogurty i desery. Natomiast uboga jest oferta w tym segmencie w przypadku mleka. Można śmiało powiedzieć, że mleka dla dzieci na polskim rynku nie widać. Dlatego my staramy się proponować nowe rozwiązania dla tej grupy produktów - mówi Wiktor Szwechowicz.

W tej chwili polski rynek bardzo mocno się ożywił, jeśli chodzi o napoje mleczne, różne mleka czekoladowe, owocowe. Candia zawsze miała udział w tym segmencie i mocną pozycję bliską lidership w sieciach handlowych z naszą marką mleka o smaku smakowego Candy'Up - podkreśla dyrektor Szwechowicz. Firma notuje wzrosty sprzedaży tego produktu.

Kolejną naszą propozycją jest mleko półtłuste, w opakowaniach zaprojektowanych przy współpracy z firmą DISNEY - mleko CANDIA DISNEY. Znajdujemy na nich wizerunki bohaterów kreskówek Disney'a w dziesięciu różnych wersjach oraz dodatkowo: komiksy, konkursy, żarty, czyli rozrywkę i edukację. Chcemy zachęcić w ten sposób dzieci do picia mleka, którego spożycie w Polsce jest dwa razy mniejsze niż średnio w Unii Europejskiej.

- Zupełną nowością na polskim rynku, na którym dominuje mleko modyfikowane w proszku, jest gotowe do spożycia - płynne mleko modyfikowane Mamo,rosnę!3, dedykowane dla dzieci wieku od 1 roku do lat 3. Jest to ciągle jeszcze produkt nie do końca doceniony. Wkładamy dużo pracy i kosztów aby dotrzeć do konsumentów z informacją na jego temat, oswoić z nim rynek, przyzwyczaić rodziców do tego, że ten produkt jest dostępny oraz mówić o jego zaletach. Mamy ważną informację dla rodziców - macie teraz wybór i zamiast tradycyjnego mleka w proszku możecie stosować na co dzień wygodne w użyciu płynne mleko modyfikowane - mówi Wiktor Szwechowicz.

W marcu na rynek Candia wprowadza nowość - pierwsze i jedyne w Polsce płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6 miesiąca życia - Mamo, Rosnę 2 MAMO, ROSNĘ! 2. Jesteśmy liderem w tej kategorii - mleka płynnego. Właściwie dość samotnie budujemy nowy segment rynku w Polsce - podkreśla dyrektor Candii Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiktor Szwechowicz RSS ALERT    /    Candia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!