Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Ceko buduje nową markę

Zdaniem Elżbiety Malczyk, zewnętrznego dyrektora marketingu Ceko, nazwa Ceko chyba nigdy nie przedarła się tak naprawdę do świadomości konsumentów, jest znana głównie wśród graczy branżowych, dystrybutorów i producentów. - Szukaliśmy zatem jakiejś nazwy, która połączy nasze produkty w jedną, spójną markę, która będzie oddawać charakter naszych produktów, pochodzenie i filozofię firmy. I tak, w wyniku wewnętrznej burzy mózgów, powstały „Sery z Goliszewa” – prosty i prawdziwy komunikat – mówi Elżbieta Malczyk.

Ceko buduje nową markę
Dariusz Zieliski, prezes Ceko /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 11-05-2017, 14:22

Zauważa, że Ceko mama bardzo silne marki produktowe, jak „Boryna”, „Jagna” czy „Antek” i to one funkcjonują w głowie konsumenta, to ich szuka na półce. - Te nazwy dobrze też oddają naturalny charakter naszych produktów, bo kojarzą się z polską wsią i tradycją. „Ceko” jest nazwą producenta, dość przypadkową i nie budzącą żadnych skojarzeń – uważa Elżbieta Malczyk.

Zdaniem Dariusza Zielińskiego, prezesa Ceko sp. zo.o., marka Sery z Goliszewa nie zastąpi nazwy Ceko. Podkreśla, że firma Ceko Sp. z o.o. istnieje od ponad 25 lat i przez ten czas zdążyła wyrobić sobie reputację rzetelnego partnera w biznesie, dostawcy wysokiej jakości produktów głównie dla rynku HoReCa, gdzie jesteśmy jednym z wiodących graczy, a także dla klientów B2B, jak np. Muller któremu dostarcza koncentrat serwatki spełniający ich bardzo wyśrubowane normy jakościowe. - Również nasi zagraniczni klienci znają nas i cenią jako Ceko, a eksport stanowi sporą część naszego biznesu. Dlatego w kontaktach biznesowych nadal będziemy posługiwać się tą nazwą. „Sery z Goliszewa” to marka konsumencka, przeznaczona głównie na rynek detaliczny – mówi Dariusz Zieliński.

W jego ocenie, „Sery z Goliszewa” to marka o której ostatnio zaczyna być coraz głośniej w branży mleczarskiej. - Jeszcze za wcześnie na oceny choć widzimy wzrosty sprzedaży, a jesteśmy nadal na etapie budowania dystrybucji - to nasze największe wyzwanie w 2017 roku. Nasze produkty nie są niestety jeszcze dostępne wszędzie, gdzie konsumenci ich poszukują a o to nas najczęściej pytają na Facebooku – „gdzie kupić wasze sery?”. Pewne jest natomiast, że kiedy nasz produkt znajdzie się już na sklepowej półce w odpowiedniej cenie i z dobrą ekspozycją, to jego rotacja jest bardzo dobra. A marża zadowalająca i dla nas i dla dystrybutora – dodaje prezes Zieliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ceko RSS ALERT    /    Dariusz Zieliński RSS ALERT    /    Sery z Goliszewa RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!