Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ceko buduje nową markę

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-05-2017, 14:22
Zdaniem Elżbiety Malczyk, zewnętrznego dyrektora marketingu Ceko, nazwa Ceko chyba nigdy nie przedarła się tak naprawdę do świadomości konsumentów, jest znana głównie wśród graczy branżowych, dystrybutorów i producentów. - Szukaliśmy zatem jakiejś nazwy, która połączy nasze produkty w jedną, spójną markę, która będzie oddawać charakter naszych produktów, pochodzenie i filozofię firmy. I tak, w wyniku wewnętrznej burzy mózgów, powstały „Sery z Goliszewa” – prosty i prawdziwy komunikat – mówi Elżbieta Malczyk.
Ceko buduje nową markę
Dariusz Zieliski, prezes Ceko /fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zauważa, że Ceko mama bardzo silne marki produktowe, jak „Boryna”, „Jagna” czy „Antek” i to one funkcjonują w głowie konsumenta, to ich szuka na półce. - Te nazwy dobrze też oddają naturalny charakter naszych produktów, bo kojarzą się z polską wsią i tradycją. „Ceko” jest nazwą producenta, dość przypadkową i nie budzącą żadnych skojarzeń – uważa Elżbieta Malczyk.

Zdaniem Dariusza Zielińskiego, prezesa Ceko sp. zo.o., marka Sery z Goliszewa nie zastąpi nazwy Ceko. Podkreśla, że firma Ceko Sp. z o.o. istnieje od ponad 25 lat i przez ten czas zdążyła wyrobić sobie reputację rzetelnego partnera w biznesie, dostawcy wysokiej jakości produktów głównie dla rynku HoReCa, gdzie jesteśmy jednym z wiodących graczy, a także dla klientów B2B, jak np. Muller któremu dostarcza koncentrat serwatki spełniający ich bardzo wyśrubowane normy jakościowe. - Również nasi zagraniczni klienci znają nas i cenią jako Ceko, a eksport stanowi sporą część naszego biznesu. Dlatego w kontaktach biznesowych nadal będziemy posługiwać się tą nazwą. „Sery z Goliszewa” to marka konsumencka, przeznaczona głównie na rynek detaliczny – mówi Dariusz Zieliński.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!