Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mleko

Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-05-2016, 14:16
Poprzez sieci handlowe ogólnopolskie i regionalne sprzedajemy około 25 proc. naszej produkcji. Pozostała część naszej produkcji sprzedawana jest w kanałach tradycyjnym, foodservice oraz eksporcie, który stanowi około 30 proc. naszej struktury sprzedaży - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Zieliński, prezes Ceko.
Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji
Dariusz Zieliński, prezes Ceko /fot.PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W jego opinii, niewątpliwie kanał dystrybucji nowoczesnej (sieci wielkopowierzchniowe, supermarketowe, dyskontowe oraz sieci regionalne i cash&carry), jest w obecnej chwili bardzo istotny dla każdego producenta nabiału. - Musimy sobie zdawać, ze jest to ciągle rozwijający się kanał dystrybucji, wymagający od producenta dużej wiedzy oraz sporych możliwości dostosowawczych produkowanego asortymentu do zmieniających się potrzeb sieci i ich klientów. Ustawicznie należy pracować nad ofertą asortymentową, ale również nad opakowaniami oraz nowymi pomysłami produktowymi. Wymusza to w przemyśle mleczarskim innowacyjność produktów oraz modyfikacje istniejących produktów. To samo w sobie jest wartością – mówi Dariusz Zieliński.

W przypadku marek własnych, jestem wstanie zrozumieć, że każda sieć chce mieć i oferować klientom produkty unikalne, dostępne tylko u nich. Jest to jednak zawsze zagrożeniem dla produktów markowych sygnowanych logo producenta. Póki nie zostanie przekroczony poziom krytyczny ze strony marek własnych, nie powinno to być zagrożeniem dla stabilności sytuacji producentów mleczarskich – uważa prezes Ceko.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!