W jego opinii, mądrze wydane pieniądze na promocje pozwalają dłużej utrzymać wyższą cenę produktu. Poza zwykłą promocją są również działaniem osłonowym.
Wiem, ze są uwagi co do wykorzystania Funduszu Promocji Mleka. Fundusz jest podzielony na branże i nie jest widoczny w reklamach. Dobrze wyeksponowana jest produkcja mleka, a słabo spożycie i produkty mleczne – uważa Andrzej Minarczuk.
Prezes OSM Kosów Lacki, zapytany jak ocenia program 500+, powiedział, że ma mieszane uczucia czy osiągnie zakładany cel. - Już na starcie różnicuje rodziny i dzieci, wzbudza kontrowersje. Życzyłbym sobie, aby te 500 złotych rodzina wydała na konsumpcje nabiału, a nie np. na nowy telefon komórkowy – mówi prezes Minarczuk.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (3)
Trochę się nie zgodzę bo tak mała mleczarnia jak OSM Kosów Lacki ma bardzo ograniczone możliwości działania. W przypadku takiej mleczarni liczy się każdy grosz a cięcie kosztów promocji w obecnej sytuacji będzie dobrym wyjściem. Reklama w tv która kosztuje ogromne pieniądze nic Wam nie da. Musi Pan ciąć koszty na każdym poziomie i sprzedawać taniej niż konkurencja z bardziej rozpoznawalną marką!!
OdpowiedzA ja myslę, że obserwując rynek, że tylko duża zmasowana reklama może przynieśc efekt. Widać to po badaniach gdzie, ok. 60% konsumentów robiąc zakupy kieruje się reklamą. Stara zasada mówi, że im ciężej się sprzedaje tym więcej pieniędzy trzeba przeznaczyć na reklamę. Chociaż cięcie kosztów jest jak najbardziej uzasadnione.
OdpowiedzA co da reklama OSM Kosów Lacki np we Wrocławiu czy w Szczecinie? Przecież tam nikt tego z niczym nie kojarzy. Ciężko będzie Wam samodzielnie działać w obecnej sytuacji w handlu a myślę że sytuacja będzie się zacieśniać.
Odpowiedz