Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Covid-19 zmienia strategię firmy Danone

Aby dostosować się do nowej covidowej rzeczywistości i powrócić na ścieżkę wzrostu, Danone zrestrukturyzuje swoją organizację i zrezygnuje z niektórych działań. Firma uważa, że ​​alternatywne produkty mleczarskie pochodzenia roślinnego są przyszłościowym kierunkiem.

Covid-19 zmienia strategię firmy Danone
Covid-19 zmienia strategię firmy Danone; fot. shutterstock

Danone odczuwa skutki kryzysu związanego z koronowirusem: w trzecim kwartale przychody spadły o 2,5 proc., do 5,8 miliarda euro. - To efekt obostrzeń, kosztów związanych z przestrzeganiem reżimu sanitarnego oraz niepewności konsumentów - mówi CEO Emmanuel Faber. Danone chce jak najszybciej powrócić do tempa wzrostu od 3 do 5 proc., dlatego zapowiada podjęcie działań strukturalnych.

Koncern chce dokładnie ocenić swoją działalność: Danone analizuje opcje strategiczne dla swojego oddziału w Argentynie oraz dla linii Vega, amerykańskiej marki warzywnych napojów białkowych. Firma może również przejrzeć inne aktywa. Niedawno grupa sprzedała resztę swoich udziałów w japońskiej marce probiotycznej Yakult.

Zdaniem Fabera, przebudowy wymaga również organizacja wewnętrzna. Szef koncernu mianuje dwóch dyrektorów generalnych „makroregionalnych” do kierowania działaniami międzynarodowymi i północnoamerykańskimi: muszą oni przenieść lokalne realizacje na wyższy poziom i szukać synergii między kategoriami. Pojawi się również nowy dyrektor operacyjny, który zintegruje ważne strategicznie funkcje, od badań i rozwoju, poprzez zamówienia, po operacje i jakość.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    Emmanuel Faber RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!