Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Czarny PR mleka należy zwalczać uśmiechem

Kłopot z czarnym PR jest taki, że trudno jest mu się skutecznie przeciwstawić w białych rękawiczkach. Odpłacanie pięknym za nadobne skutkuje natomiast narastającą agresją i polaryzacją stanowisk prowadzącą do podziałów na zwalczające się obozy, a wtedy rozum śpi i liczą się wyłącznie emocje - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes SM Spomlek i Polskiej Izby Mleka.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-03-2021, 12:17
Czarny PR mleka należy zwalczać uśmiechem
Edward Bajko wypowiedział się na temat głosów wzywających do zakazu reklamy mleka. fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Tak działają politycy i propozycja zakazu reklamowania produktów mleczarskich zgłoszona przez panią europosłankę w tą logikę politycznego działania doskonale się wpisuje. Są na świecie tysiące ludzi, którzy wierzą, że ziemia jest płaska, więc należy oczekiwać, że znajdą się miliony, które uwierzą, że nabiał szkodzi - zauważa.

Podkreśla, że w Polsce wystarczą tysiące, żeby zdobyć mandat posła. - Trudno mi sobie wyobrazić, że racjonalny polityk na serio wierzy, że rządy państw europejskich zakażą reklamy nabiału, bo uznają, że spożywanie go jest tak samo szkodliwe dla zdrowia jak palenie papierosów albo picie wódki. Jeżeli w to wierzy, to nie nadaje się do realnej polityki, a jeżeli nie wierzy i zachęca, to cynicznie oszukuje potencjalnych wyborców. Tak, czy siak, powinna się zająć czymś innym - mówi Edward Bajko.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Oleg 2021-03-16 19:54:14

    ale z pana ignorant jest

    Odpowiedz
  • Henryk VIII 2021-03-17 02:25:31

    Ten mleczny pan podobnie jak nieco obok mięsny pan to mentalnie ludzie czasów minionych, tacy co to od zawsze to samo i tak samo i próbują po prostu uporczywie nie zauważać pewnych zachodzących zjawisk społecznych w tym postrzegania branż mięsnej i mlecznej. I dodajmy jeszcze, że nie ma żadnego przypadku w tym, że coraz więcej mlecznych firm prędziutko otwiera sobie odnogę bezmleczną, bo rozumieją, że myślenie ma kolosalną przyszłość, a alternatywa być musi. I już dziś pozycjonują się na przyszłość słusznie przewidując, że zmiany postępować muszą w kierunku zmniejszania się roli mleka a zwłaszcza mięsa w jadłospisie. Co prawda akurat branża mleczna jest i będzie w mniejszym kłopocie niż ci od mięsa, bo najwyżej wejdą bardziej w bezmleczność, a mięsnym zostanie tylko nocnik, ale mlecznemu prezesowi najwyraźniej podobnie brak wyobraźni jak mięsnemu. Przyzwyczaili się i skostnieli umysłowo. Panią Spurek pomijam, bo nie o nią tu idzie, tylko o zdumiewające samozadowolenie i postępującą ignorancję niektórych prezesów z branż mleko i mięso.

    Odpowiedz
  • Maria 2021-03-17 08:16:28

    Jak mało inteligentnym trzeba być, żeby się zastanawiać dlaczego kg wołowiny nie waży 1,5 t. xD Dziwne, bo ja piję 3l. wody dziennie i też nie tyję 3 kg. dziennie, jakim cudem, ktoś mi wytłumaczy? xD

    Odpowiedz
    • Maja 2021-03-17 10:17:02

      To chyba tutaj o ten uśmiech mu chodziło ;) faktycznie, z takich pozbawionych logiki tekstów można się tylko śmiać, albo złapać się za głowę. Pytanie tylko czy on jest kretynem, czy liczy, że czytający takie artykuły są kretynami?

      Odpowiedz
  • ckmale 2021-03-17 09:49:24

    Trzeba jednak przyznać, że tymi wynaturzeniami pan Bajko zrobił bardzo wiele dla tego tzw. "czarnego PR"

    Odpowiedz
  • Marek 2021-03-17 10:22:38

    Obrzydliwy człowiek stroniący od faktów

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!