Pij Mleko, Będziesz Wielki. Czy da się powtórzyć sukces kampanii?
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 20-05-2022, 10:27

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ekspert podkreśla, że przede wszystkim każda kampania musi mieć jasno określony, ale i konkretny cel. Trzeba go potem konsekwencje realizować. - Siła kampanii branżowych polega na tym, że jest mądra i jest na to budżet pozwalający na dużą skalę działania. Pamiętajmy, że w czasie kampanii Pij mleko, będziesz wielki, równocześnie było bardzo dużo kampanii poszczególnych marek mleczarskich. Wówczas wokół mleka działo się bardzo dużo dobrego. To był dobrze wykorzystany czas marketingowo – mówi Jacek Sadowski.
Zlikwidować Fundusz Promocji Mleka?
Jacek Sadowski przypomina, że niedawno pojawił się postulat likwidacji Funduszu Promocji Mleka. Można powiedzieć, że miał one pewne uzasadnienie. Wydawanie pieniędzy w sposób nie skoordynowany, wręcz przypadkowy - to daremny trud i szkoda tych środków – uważa prezes Sadowski.
komentarze (0)