Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Pij Mleko, Będziesz Wielki. Czy da się powtórzyć sukces kampanii?

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 20-05-2022, 10:27
Można powtórzyć sukces tej kampanii dzisiaj. Ale trzeba to zrobić przede wszystkim profesjonalnie. Trzeba określić, jak rynek wygląda obecnie, jaki jest problem i gdzie on występuje. Trafne zdiagnozowanie potencjału wzrostu dla mleka i jego przetworów jest konieczne do wyznaczenia właściwej strategii – mówi Jacek Sadowski, prezes agencji marketingowej Demo Effective Launching.
Pij Mleko, Będziesz Wielki. Czy da się powtórzyć sukces kampanii?
Czy da się powtórzyć sukces kampanii Pij Mleko, Będziesz Wielki? /fot. pap/Jacek Turczyk

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ekspert podkreśla, że przede wszystkim każda kampania musi mieć jasno określony, ale i konkretny cel. Trzeba go potem konsekwencje realizować. - Siła kampanii branżowych polega na tym, że jest mądra i jest na to budżet pozwalający na dużą skalę działania. Pamiętajmy, że w czasie kampanii Pij mleko, będziesz wielki, równocześnie było bardzo dużo kampanii poszczególnych marek mleczarskich. Wówczas wokół mleka działo się bardzo dużo dobrego. To był dobrze wykorzystany czas marketingowo – mówi Jacek Sadowski.

Zlikwidować Fundusz Promocji Mleka?

Jacek Sadowski przypomina, że niedawno pojawił się postulat likwidacji Funduszu Promocji Mleka. Można powiedzieć, że miał one pewne uzasadnienie. Wydawanie pieniędzy w sposób nie skoordynowany, wręcz przypadkowy - to daremny trud i szkoda tych środków – uważa prezes Sadowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!