Czy otwartość na małych dostawców to pułapka?
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 19-04-2022, 19:25

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Wśród trendów rynkowych lokalność niewątpliwie odgrywa istotną rolę. Polacy chcą kupować wyroby firm które znają, gdzie pracują ich znajomi i które płacą podatki blisko ich zamieszkania. To zjawisko chcą wykorzystać zarówno lokalni producenci, szukający nieustannie zbytu dla swoich produktów, jak również detaliści coraz częściej starający się stać „sklepem z sąsiedztwa”.
Nowe zalety małych dostawców
W gazetkach promocyjnych i komunikatach prasowych coraz częściej można trafić na informację, iż sieć handlowa wprowadza na półki produkty małych lokalnych dostawców. Detaliści chwalą się tym słusznie uważając, że to zostanie pozytywnie odebrane przez społeczności, do których chcą dotrzeć ze swoją ofertą. Sieci handlowe podkreślają przy tym sprawdzoną jakość produktów, bezpośrednie relacje i krótki łańcuch dostaw. Jest to wyraźna zmiana polityki, gdyż wcześniej warunkiem współpracy były m.in. duże wolumeny dostaw.
komentarze (2)
To ratunek dla sieci , przed pustymi półkami . Teraz ,,mali,, powinny sieciom postawić swoje warunki ekonomiczne !
OdpowiedzKajman ma rację, sieci czują pismo nosem...niedługo będzie się liczył każdy, dlatego pod pozorem otwartości na małych sieci szukają możliwych alternatyw
Odpowiedz