Czym kierują się Polacy przy wyborze produktów mlecznych? - raport
- Autor: BW, portalspozywczy.pl
- Data: 03-06-2016, 15:51

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Autorzy raportu, bank BGŻ BNP Paribas i GfK podkreślają, że porównując kryteria wyboru, jakimi kierują się polscy konsumenci nabywający nabiał, możemy zauważyć, że największe znaczenie ma cena danego produktu. Jest ona podstawowym czynnikiem wyboru dla 61 proc. respondentów, głównie w wieku powyżej 65. roku życia, których głównym źródłem dochodu jest emerytura. Kryterium ceny przy wyborze nabiału ma jednocześnie większe znaczenie niż w pozostałych kategoriach żywnościowych.
Z kolei podobnie jak w przypadku pozostałych produktów żywnościowych istotne znaczenie przy wyborze nabiału ma fakt, czy produkty te są wytwarzane w Polsce. Kryterium to, jako istotne przy zakupie nabiału wskazało 42 proc. zapytanych. Tym samym jest ono drugim w kolejności czynnikiem decydującym o zakupie tych produktów.
komentarze (0)