Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Danone: Dopasowujemy się do nowej sytuacji

W Danone uważnie monitorujemy sytuację, aby na bieżąco dostosować nasze działania do aktualnie obowiązujących przepisów, wytycznych władz oraz zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia. Surowo przestrzegane w naszym zakładzie produkcyjnym dobre praktyki higieniczne koncentrują się na zapewnieniu zarówno bezpieczeństwa naszych pracowników, jak i odpowiedniej jakości i bezpieczeństwa wytwarzanych przez nich produktów – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Justyna Fedasz, młodszy kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Danone.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-03-2020, 11:11
Danone: Dopasowujemy się do nowej sytuacji
Danone w Bieruniu /fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W trosce o zdrowie naszych pracowników – już na kilka tygodni przed pojawieniem się pierwszego przypadku infekcji w Polsce - podjęliśmy szereg działań prewencyjnych w naszym zakładzie produkcyjnym. Cała załoga przeszła specjalne szkolenie z zakresu wzmocnionej higieny oraz sposobu postępowania w przypadku podejrzenia infekcji. Na terenie całego zakładu dostępne są środki dezynfekujące. Regularnie dezynfekowane są również przestrzenie wspólne. Wzmocniliśmy również ograniczenia i regulacje dotyczące kontaktu oraz wejścia osób z zewnątrz na teren zakładu. Dodatkowo, do końca kwietnia zakazane są wszystkie podróże służbowe, a spotkania – takie jak seminaria, zebrania czy szkolenia – są na bieżąco przekładane lub organizowane w trybie online. Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby, lub które miały w ostatnim czasie kontakt z osobą zarażoną, zobligowane są do 14-dniowej obserwacji stanu zdrowia w domu. Ponadto, pracownikom, którzy mają możliwość pełnienia obowiązków z domu, zalecamy taką formę pracy. Dotyczy to zarówno zakładu produkcyjnego w Bieruniu, jak i naszego warszawskiego biura. Zdalnie pracują również przedstawiciele handlowi Danone, którzy z klientami kontaktują się drogą telefoniczną.

- Zdajemy sobie sprawę z tego, w jak nietypowej sytuacji się znajdujemy, dlatego uważnie monitorujemy dynamicznie zmieniające się okoliczności i dopasowujemy się do nich. Mamy opracowane plany ciągłości działania, a potencjalnie zwiększony popyt na produkty został odzwierciedlony w naszych prognozach produkcji. Dopasowujemy pracę zakładu to aktualnej sytuacji, aby zapewnić maksymalną dostępność naszych produktów. Jesteśmy także w stałym kontakcie z naszymi klientami, dzięki czemu monitorujemy stan zapasów na sklepowych półkach i w magazynach – mówi Justyna Fedasz.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!