Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Danone: dynamika wzrostu kategorii produktów roślinnych utrzyma się kilka lat

- Kategoria produktów roślinnych rośnie dynamicznie od kilku lat, a w ostatnim okresie jest to +50 proc. - Przewidujemy, że ta dynamika utrzyma się kilka lat, dlatego już dzisiaj warto zaoferować na półce produkty z tej kategorii – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agata Partyka, Dyrektor ds. rozwoju klientów Danone.

Danone: dynamika wzrostu kategorii produktów roślinnych utrzyma się kilka lat
mleczna środa
Kategoria produktów roślinnych rośnie dynamicznie od kilku lat; fot. shutterstock.com

- Ciekawą alternatywą dla osób chcących urozmaicić swoją dietę jest kategoria tzw. jogurtów roślinnych oraz napojów roślinnych, w której liderem jest marka Alpro. Z naszych analiz wynika, że trzecim, najczęstszym momentem konsumpcji napojów roślinnych jest czas przygotowywania kawy. Mamy bogatą ofertę smacznych napojów na bazie roślin o różnych smakach, które umożliwiają samodzielne przygotowanie kawy w domu. Współpracujemy również z baristami i branżą HoReCa np. prowadzimy cykl warsztatów dla przedstawicieli branży HoReCa z tworzenia pysznych kaw i smoothie na bazie naszych produktów Alpro Professionals i Barista – mówi dyrektor ds. rozwoju klientów Danone.

Ocenia także wpływ pandemii na zachowania konsumentów. - COVID-19 znacząco wpływa na życie nas wszystkich i jestem przekonana, że każda branża, w mniejszym bądź większym stopniu, przygotowuje się na wzrost liczby zachorowań. W Danone dostosowujemy swoje plany oraz działania do obowiązujących obostrzeń, tak aby zagwarantować bezpieczeństwo naszych pracowników oraz ciągłość łańcucha dostaw. Nieustannie monitorujemy bieżącą sytuację związaną z ponownym wzrostem osób zakażonych koronawirusem – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agata Partyka, Dyrektor ds. rozwoju klientów Danone.

Zaznacza, że po wiosennej fali zachorować jesteśmy bogatsi o bardzo cenne doświadczenie efektywnego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych. - Dla przykładu, okres lockdown’u znacząco spowolnił wzrost formatów, które w analogicznym okresie w 2019 roku rozwijały się dynamicznie, takich jak wygodne w konsumpcji poza domem saszetki. Polacy, w tym okresie, postawili na warianty w kubeczkach, najczęściej w wielopakach. Również sięgali po produkty z prostym składem oraz warianty typowo przyjemnościowe, które pozwalały na chwilę relaksu – mówi Agata Partyka.

Więcej można przeczytać w strefie premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT    /    Agata Partyka RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    Danonki RSS ALERT    /    produkty roślinne RSS ALERT    /    Alpro RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!