Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Danone na Internetowym FRSiH: Ten rok pokazał, że nie można niczego planować "na sztywno"

- Nauczyliśmy się w tym roku, że nie można niczego planować "na sztywno". Trzeba bardzo szybko reagować na zmieniające się trendy i dopasowywać się do potrzeb konsumentów. Mamy plany, ale mamy też kilka możliwych scenariuszy - mówiła Agata Partyka, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu, w ramach debaty pt. "Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów".

Danone na Internetowym FRSiH: Ten rok pokazał, że nie można niczego planować
Agata Partyka, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Jak potwierdziła, z punktu widzenia społecznego pandemia jest kryzysem, także dla firm. - Boimy się o swoje bezpieczeństwo oraz zdrowie, chcemy jak najbardziej zabezpieczyć przed zagrożeniami naszych pracowników, którzy obecnie pracują w dużo większym stresie niż zazwyczaj. Natomiast z punktu widzenia tego co dzieje się na rynku, jest to na pewno wyzwanie, które stwarza możliwość. Kryzysem może być wtedy, kiedy jesteśmy niegotowi lub nieelastyczni, żeby odpowiadać na to co się dzieje - mówiła Agata Partyka. 

- Dla Danone pandemia to ogromny sprawdzian tego jak szybko potrafimy reagować na rynkowe zmiany. Wydaje mi się, że trudno jednoznacznie wskazać czy dla sektora spożywczego pandemia jest kryzysem czy szansą. To wszystko zależ od poszczególnych sektorów. Ten rynek będzie się zmieniał w zależności od tego jak będą zmieniały się przyzwyczajenia, nawyki konsumenckie i trendy z nimi związane - dodała.

Pierwszą dużą zmianą jest zmiana nawyków żywieniowych. - To, że więcej czasu spędzamy w domu wymusiło na nas zmianę sposobu przygotowania i spożywania posiłków. Więcej gotujemy i zwracamy uwagę na to, co ląduje na naszych talerzach. To jest bardzo pozytywna zmiana, ale oznacza także wzrost zapotrzebowania na jedne produkty, a spadek - na inne - potwierdziła Agata Partyka.

Polacy większą uwagę zwracają na przygotowanie pełnych posiłków dla całej rodziny. Przy tym szukają zdrowych alternatyw codziennych posiłków. - Moim zdaniem zyskają produkty roślinne, w tym owoce i warzywa. My widzimy w tym swoją szansę. Mocno działamy na rynku produktów roślinnych i planujemy rozwój w tym kierunku. Stale obserwujemy rynek, aby szybko reagować na zmiany - dodała. 

- Nauczyliśmy się w tym roku, że nie można niczego planować "na sztywno". Trzeba bardzo szybko reagować na zmieniające się trendy i dopasowywać się do potrzeb konsumentów. Mamy plany, ale mamy też kilka możliwych scenariuszy. Obrazuje to przykład wycofania kilku rodzajów nowych produktów, które wprowadziliśmy na przełomie roku. Po prostu nie przystawały one do covidowej rzeczywistości. Przestajemy z żalem patrzeć na to, z czego musimy zrezygnować, ale patrzymy do przodu na to, co będzie budowało nam biznes i da nam satysfakcje, że robimy ciekawe rzeczy - podsumowała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agata Partyka RSS ALERT    /    Danone RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    FRSiH2020 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!