• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Danone podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej

Grupa spółek Danone podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych, gdzie osiągnęły ponad 3 mln wyświetleń. Kampania „Nasz Danone jest dla Ciebie” realizowana była od 17 września do 7 listopada br.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 03-12-2019, 09:52
Danone podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej
Fot. Shutterstock

W grupie spółek Danone to pracownicy budują unikalną atmosferę pracy, a wyznawane przez nich w życiu prywatnym wartości przekładają się na kulturę organizacyjną. Dlatego to właśnie oni mieli kluczowy wpływ na kształt pierwszej kampanii wizerunkowej i stali się jej sercem. W spocie, który stanowił oś komunikacji, pięciu pracowników przedstawiło swoje autentyczne historie - przez pryzmat pasji zaprezentowali oni swoje miejsca pracy oraz rolę, jaką odgrywają w nich relacje międzyludzkie. Choć bohaterowie kampanii różnią się od siebie pod wieloma względami, łączy ich poczucie wspólnoty, które charakteryzuje wszystkich pracowników grupy spółek Danone. Podkreśla to hasło Nasz Danone jest dla Ciebie, wokół którego skupiały się działania zaplanowane w ramach kampanii.

Nasz Danone jest dla Ciebie - przebieg i efekty kampanii
Kampania ruszyła 17 września i realizowana była w dwóch etapach. W pierwszym z nich internautom zaprezentowana została pełna wersja spotu (przedstawiająca opowieści wszystkich 5 pracowników). W drugim etapie, który rozpoczął się 10 października, opowieści poszczególnych bohaterów były kolejno prezentowane dedykowanym grupom docelowym – studentom i młodym absolwentom, profesjonalistom, chcącym zdobywać nowe doświadczenia oraz osobom zainteresowanym podjęciem pracy w zakładach produkcyjnych. Spoty emitowane były na YouTube, zaś działania komunikacyjne prowadzono na oficjalnych profilach Danone na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin, a także na Instagramie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania „Nasz Danone jest dla Ciebie” została bardzo ciepło odebrana. Autentyczność, z jaką pracownicy opowiedzieli o tym, jaki naprawdę jest Danone oraz jakie wartości wyznajemy w organizacji, została doceniona przez internautów. Spot dotarł do ponad 1 mln odbiorców i był przez nich wyświetlony ponad 3 mln razy, a jego bohaterowie spotkali się z niezwykle pozytywnymi reakcjami ze strony bliskich oraz sąsiadów – mówi Ewa Jakimowicz, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w grupie spółek Danone.

Kampania została przygotowana przez wewnętrzny zespół Danone odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy na podstawie rozmów z pracownikami organizacji. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w Barszczu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!