Jak mówi, z perspektywy produktów mlecznych (jogurty, kefiry, mleczne napoje fermentowane, serki homogenizowane i desery, mleko smakowe, serki wiejskie) Polska jest rynkiem dojrzałym. - Po wielu latach dynamicznego wzrostu, wielkość sprzedaży osiągnęła w kategorii wyraźną stabilizację i utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w poprzednim roku. W tym samym okresie, wzrosła natomiast wartość sprzedaży, obserwujemy wyraźną waloryzację. Rynek jest też perspektywiczny. Prognozy agencji badawczej Euromonitor mówią o średniorocznym wzroście wartości na poziomie 1,5% w kolejnych latach, aż do 2021 – mówi Przemysław Gostkiewicz.

- Spoglądamy na kwestie żywienia, jako obszar mający zasadniczy wpływ na zdrowie ludzi. Wierzymy że łącząc wartościową ofertę produktową z edukacją o roli zdrowego żywienia, możemy pozytywnie wpływać na kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych a poprzez to na zdrowie - dlatego właśnie taki kierunek przyświeca naszym działaniom, również w kontekście rozwoju portfolio. Przykładem mogą być Danonki, które są wzbogacone w wapń i witaminę D, tak ważne w diecie dziecka – dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl