Wskazuje, że w Danone, w okresie wakacyjnym, działaniami sprzedażowymi oraz marketingowymi, podkreśla się bogate portfolio jogurtów pitnych, kefiry oraz produkty w wygodnych saszetkach, które można przechowywać poza lodówką nawet do 4-6 h. - Polacy lubią eksperymentować. Dlatego na sklepowych półkach nie zabraknie ciekawych, smakowych nowości od Danone m.in. AlePitny o smaku melon - arbuz czy papaja - mięta. Stawiamy również na widoczność marki Alpro – kategoria napojów roślinnych przyspieszyła w tym roku, podwajając zarówno swoją wielkość, jak i wartość – mówi Agata Partyka.

- W sezonie letnim nie zwalniamy. Przeciwnie, podążamy za naszym konsumentem, który na letni wypoczynek wybiera głównie miejscowości nadmorskie, góry bądź Mazury. To tam, w ramach Akcji Lato, ze względu na otwarcie sezonowych punktów sprzedaży oraz znaczny wzrost liczby tymczasowych mieszkańców, intensyfikujemy swoje działania. Pomimo urlopów, tak organizujemy naszą pracę oraz plany produkcyjne, żeby zapewnić ciągłość naszego łańcucha dostaw oraz zagwarantować wysoką satysfakcję z konsumpcji naszych produktów – podkreśla Dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl