• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Danone zaprzecza doniesieniom o zmianach kampanii marketingowych

Firma Danone kontynuuje realizację swoich kampanii marketingowych i w najbliższym czasie nie przewiduje żadnych zmian. Wszelkie informacje o przeciwnym stanie rzeczy są nieprawdziwe. Przewiduje się, że na przestrzeni najbliższych miesięcy Firma uzyska akceptację ze strony EFSA dla przekazów marketingowych dotyczących jogurtów Actimel i Activia. Prozdrowotne właściwości tych jogurtów zostały potwierdzone w kilkudziesięciu badaniach klinicznych - mówi Ewa Zacharewicz z Danone.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2010, 14:32
Danone zaprzecza doniesieniom o zmianach kampanii marketingowych

Firma Danone bierze udział w procesie uzyskiwania akceptacji ze strony EFSA dla informacji marketingowych o prozdrowotnych właściwościach swych produktów. Pozytywną opinię EFSA uzyskały jak dotąd informacje marketingowe stosowane dla Danacolu i Danonków. Obecnie opiniowaniu podlegają informacje dotyczące jogurtów Actimel i Activia. W tym tygodniu Danone postanowił skorzystać z zaproszenia EFSA do odbycia dodatkowych konsultacji dotyczących szczegółowych wymogów formalnych i prawnych ze strony urzędu.

- Stąd decyzja o czasowym wycofaniu dokumentacji i ponownym jej złożeniu w kształcie i zakresie zgodnym z ustaleniami, które poczynione zostaną podczas czerwcowych konsultacji. Liczymy na to, że na przestrzeni najbliższych miesięcy cały proces zostanie zakończony. Spodziewamy się, że dzięki dodatkowym konsultacjom i uzgodnieniom z EFSA będziemy mogli szybko i efektywnie wypracować formułę tak szczegółowego informowania konsumentów o dobroczynnych działaniach naszych produktów, jak wymagają tego nowe przepisy UE - mówi Ewa Zacharewicz.

- Czasowe wycofanie wniosku w żaden sposób nie wpływa na realizację kampanii marketingowych i informowanie klientów o prozdrowotnych właściwościach Activii i Actimela - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Na przestrzeni lat szereg produktów Firmy uzyskało wysokie oceny skuteczności w licznych badaniach klinicznych. Badania kliniczne nad prozdrowotnym działaniem tych produktów zostały opublikowane w międzynarodowych, cieszących się wysoką renomą pismach naukowych. Wykaz tych publikacji jest dostępny na stronie www.studies.danone.com.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • NABIAŁOWIEC 2010-04-23 14:53:16

    ,, właściwości tych jogurtów zostały potwierdzone w kilkudziesięciu badaniach klinicznych\" TE BADANIA NIE MÓWIĄ , ŻE ACTIMEL I ACTIVIA DZIAŁAJĄ LECZNICZO NA ORGANIZM , TYLKO , ŻE JAKO PRODUKTY MLECZNE OGÓLNIE RZECZ BIORĄC ODDZIAŁUJĄ NA ORGANIZM TAK CZY OWAK W PRZYPADKU KAŻDEGO CZŁOWIEKA INDYWIDUALNIE I MOGĄ WSPOMÓC , A NIE POMAGAJĄ , JAK KAŻDY INNY PRODUKT MLECZNY TYPU MAŚLANKA , KEFIR , JOG OWOCOWY LUB NATURALNY W DOBRYM SAMOPOCZUCIU LUB TRAWIENIU . CHOCIAŻ W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH PRODUKTY PROBIOTYCZNE MOGĄ WRĘCZ ZASZKODZIĆ ORGANIZMOWI I DZIAŁANIE TYCH PRODUKTÓW JEST ZA KAŻDYM RAZEM ODMIENNE DLA KAŻDEGO CZŁOWIEKA INDYWIDUALNIE . PROBLEM NIE W TYM CZY PRODUKTY DANONA POMAGAJĄ CZY NIE , TYLKO W TYM , ŻE NIE JEST PRAWDĄ , ŻE TYLKO TE DWA PRODUKTY MAJĄ DZIAŁANIE DLA ORGANIZMU CZŁOWIEKA MNIEJ LUB BARDZIEJ POZYTYWNYE , BO OGÓLNIE WSZYSTKIE PRODUKTY MLECZARSKIE O DOBREJ JAKOŚCI MAJĄ TAKIE SAMO DZIAŁANIE NA NAS .

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!