• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Do zdobycia rynku zachodniego należy się przygotować

Mlekovita jest najsilniejszą marką w polskim mleczarstwie. Ta siła naszej marki jest podstawą do dalszego rozwoju, ale ten rozwój musi być wsparty rozwojem własnej dystrybucji. Musimy tworzyć własne centra dystrybucji za granicami Polski – uważa Magdalena Szabłowska, dyrektor handlu zagranicznego Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2015, 13:29
Do zdobycia rynku zachodniego należy się przygotować
Magdalena Szabłowska /fot. żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zaznacza, że jest w stanie przekonać klienta, aby wziął pięć indeksów Mlekovity i umieścił je na swoim rynku. - Nie jestem jednak w stanie przekonać go aby wziął wszystkie nasze produkty i je pokazał swoim odbiorcom. Takie coś możemy zrobić tylko poprzez własne centrum dystrybucyjne – mówi dyrektor handlu zagranicznego Mlekovity.

Stawia także pytanie, dlaczego tak mało jest polskich produktów na zachodzie Europy? - Bo mamy zupełnie inne przyzwyczajenia kulinarne. Cały katalog naszych produktów, bez żadnego przystosowywania sprzedawałem w Rosji czy innych krajach położonych na wschodzie. Tymczasem Niemcy, nasz najbliższych zachodni sąsiad, ma zupełnie inne preferencje kulinarne – mówi Magdalena Szabłowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!