Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Do zdobycia rynku zachodniego należy się przygotować

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2015, 13:29
Mlekovita jest najsilniejszą marką w polskim mleczarstwie. Ta siła naszej marki jest podstawą do dalszego rozwoju, ale ten rozwój musi być wsparty rozwojem własnej dystrybucji. Musimy tworzyć własne centra dystrybucji za granicami Polski – uważa Magdalena Szabłowska, dyrektor handlu zagranicznego Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita.
Do zdobycia rynku zachodniego należy się przygotować
Magdalena Szabłowska /fot. żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zaznacza, że jest w stanie przekonać klienta, aby wziął pięć indeksów Mlekovity i umieścił je na swoim rynku. - Nie jestem jednak w stanie przekonać go aby wziął wszystkie nasze produkty i je pokazał swoim odbiorcom. Takie coś możemy zrobić tylko poprzez własne centrum dystrybucyjne – mówi dyrektor handlu zagranicznego Mlekovity.

Stawia także pytanie, dlaczego tak mało jest polskich produktów na zachodzie Europy? - Bo mamy zupełnie inne przyzwyczajenia kulinarne. Cały katalog naszych produktów, bez żadnego przystosowywania sprzedawałem w Rosji czy innych krajach położonych na wschodzie. Tymczasem Niemcy, nasz najbliższych zachodni sąsiad, ma zupełnie inne preferencje kulinarne – mówi Magdalena Szabłowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!