Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Dyrektor ARR: Już w marcu organizacje będą mogły wydawać środki z Funduszy Promocji

Rozporządzenie o wydatkowaniu środków z Funduszy Promocji powinno wejść w życie w połowie marca br. - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR. - Sporo uwag zgłaszanych przez organizacje zostało uwzględnionych, więc większość organizacji powinna być zadowolona. Wejście rozporządzenia w tym czasie pozwoli na wydatkowanie środków już w połowie marca - dodaje dyrektor.

Dyrektor ARR: Już w marcu organizacje będą mogły wydawać środki z Funduszy Promocji

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 19-02-2010, 11:52

- Rozporządzenia wprawdzie nie ma, ale ono w większości funduszy nie jest jeszcze potrzebne. Będzie niezbędne gdy już będzie ustalone co jest robione i ruszy tego realizacja. Poza Funduszami Promocji Mleka i Mięsa Wieprzowego większość funduszy nie ma jeszcze planu na konkretne działania. Styczeń 2010 był czasem bardzo intensywnej pracy. Komisje zarządzające muszą przede wszystkim zastanowić się czym chcą się zająć i jak to robić. Ustawa określa pewne możliwości, ale niczego nie narzuca. Cały czas trwa dyskusja w każdym funduszu odnośnie kierunków działania. Tylko fundusz mleczarski, który ma swoje historyczne doświadczenia, ma jakby ten etap częściowo za sobą. Inne fundusze muszą to sobie wypracować. Jeszcze nie stanęliśmy przed ścianą w postaci braku rozporządzenia - mówi Piotr Kondraciuk.

- Na dziś na rachunkach wszystkich funduszy jest zebrane łącznie 23 mln zł. Jak na dwa kwartały działania ustawy, to nie jest to mało. Wprawdzie część tej kwoty to zaszłości z funduszu promocji mleczarstwa, ale uważam, że i tak w zakresie gromadzenia środków sytuacja wygląda dobrze. Pieniądze zatem wpływają - mówi szef Biura Promocji ARR.

Dyrektor Kondraciuk zwraca uwagę, że Agencja jest pozytywnie zaskoczona taką wolą współpracy pomiędzy reprezentantami rolników i przetwórców. - Wszyscy widzą wspólne problemy, które trzeba rozwiązać, przynajmniej w części promocyjnej - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Kondraciuk RSS ALERT    /    fundusze promocji RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Witek 2010-02-19 13:56:38
    Cały czas alarmuję iż te 23 miliony nie idą na cele na które powinny. \"Szklanka mleka\" istotnie zwiększyła jego spożycie ale nie rzwiązała ŻADNYCH PROBLEMÓW PRZETWÓRSTWA ANI ROLNICTWA! Podobnie będzie i z obecnymi akcjami (wersja optymistyczna) lub co gorsza zmarnuje się te fundusze na kampanie które nie dadzą żadnych efetów (wariant pesymistyczny).
  • cba 2010-02-22 16:31:52
    A rolnicy i tak będą chcieli te pieniądze przeznaczyć na wystawy bydła albo coś równie mocno związanego z promocją spożycia. Wola dogadania się? Dobre sobie.
  • Polski Koszyk 2020-04-29 21:45:29
    prezes !,twòj sklep Polski Koszyk to porażka ! poczytajcie opinie tego sklepu w internecie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!