Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Dyrektor ARR: Pieniądze nie gwarantują sukcesu kampanii społecznej

Więcej pieniędzy nie gwarantuje większego sukcesu danej kampanii. Porównajmy działania i skuteczność akcji jakie prowadzili w tym samym czasie producenci mleka oraz producenci miodów w Polsce. Budżet kampanii miodowej w porównaniu do mlecznej jest 15-20 razy mniejszy, co nie znaczy, że efekty były 20 krotnie mniejsze - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

Dyrektor ARR: Pieniądze nie gwarantują sukcesu kampanii społecznej

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-03-2010, 12:23

Uważam, że lepiej jest pracować stale przy lekkim niedosycie pieniędzy, ponieważ wówczas można z nich więcej wycisnąć, niż mając ich bardo dużo - dodaje dyrektor Kondraciuk.

Jego zdaniem, ciekawym pomysłem jest przygotowanie jednej, dużej i wspólnej dla wszystkich kampanię promocyjną dotycząca picia mleka. - Najważniejszy jest pierwszy krok czyli wspólny cel, który na szczęście dla większości obecnie zaangażowanych w tego typu działania już jest podjęty tj. określenie wspólnego celu. Natomiast czy udałoby się zrobić taką kampanię w bliskiej perspektywie, to tego nie wiem, jest to wprawdzie technicznie wykonalne ale wymagałoby to daleko posuniętych uzgodnień pomiędzy zainteresowanymi stronami. Myślę, że dobrze by było, gdyby chociaż wszystkie działania jakie są teraz podejmowane, były ze sobą skoordynowane i realizowane w ramach wspólnie uzgodnionej strategii . Jeśli ktoś specjalizuje się tylko w rynku dużych mediów, to niech się tego trzyma, kto inny stawia na pracę „u podstaw", to było by dobrze gdyby te działania były ze sobą powiązane i przynajmniej w jakiejś formie nawiązywały do siebie wzajemnie - mówi Piotr Kondraciuk.

Myślę, że koordynacja by była korzystna dla wszystkich zainteresowanych promocją mleka. To jest coś o co warto walczyć i jest realne w krótkim czasie - dodaje dyrektor Kondraciuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Kondraciuk RSS ALERT    /    Agencja Rynku Rolnego RSS ALERT    /    kampania społeczna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Henryk Z. 2010-03-04 13:16:55
    Szanowna Redakcjo, codziennie w Waszym portalu pojawia się fragment rozmowy z dyr. Piotrem Kondraciukiem - z przykrością stwierdzam, że ani jedna taka rozmowa nie wniosła niczego sensownego do dyskusji na temat promocji branży mlecznej. Dzisiejszy wywiad jest już chyba apogeum - cytuję: \"najważniejszy jest wspólny cel.. tj. określenie wspólnego celu\".. Uprzejmie proszę redakcję i Pana Romana Wieczorkiewicza, którego bardzo cenię, o nie zamieszczanie tego typu rozmów. Portalspozywczy.pl traktuję jako medium bardzo wartościowe i tego typu rozmowy nie są tu potrzebne. Dziękuję. Z pozdrowieniami, Henryk.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!