• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor PIM: Trzeba promować mleko wśród młodego pokolenia

Jednym z najważniejszych zadań Polskiej Izby Mleka jest promowanie spożycia mleka wśród młodego pokolenia. Polska Izba Mleka edukuje i informuje dzieci, młodzież i dorosłych na temat wartości odżywczych mleka i przetworów mlecznych przez wydawanie książek, broszur, organizowanie edukacyjnych eventów - mówiła Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka na konferencji w Jokohamie.
  • Autor: Polska Izba Mleka/portalspożywczy.pl
  • Data: 31-10-2013, 15:41
Dyrektor PIM: Trzeba promować mleko wśród młodego pokolenia
Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka /fot.żelaznastudio

W poniedziałek, 28 października rozpoczęły się rozmowy dotyczące przyszłości mleczarstwa na konferencji „World Dairy Summit 2013" w Jokohamie, w Japonii. Środa, 30 października, poświęcona była niemal w całości roli mleka w diecie najmłodszych, ze szczególnym naciskiem na rolę mleka spożywanego w szkole. Promocja spożycia mleka i przetworów mlecznych w szkole ma na celu kształtowanie wśród dzieci i młodzieży dobrych nawyków żywieniowych.

O polskich doświadczeniach w propagowaniu spożycia mleka wśród dzieci, mówiła Agnieszka Maliszewska, Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka. Był to jedyny wykład z tej części Europy poświęcony tematyce promocji mleka.

Od roku szkolnego 2007/2008 Polska przoduje wśród krajów UE w realizacji programu. Ilość mleka dostarczanego do placówek oświatowych i kwota środków finansowych pozyskiwanych z UE przez Polskę jest większa niż w krajach starej Unii, w których program jest realizowany od ponad 20 lat, takich jak Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Szwecja i Finlandia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dyrektor Polskiej Izby Mleka została zaproszona do udziału w konferencji z ramienia organizacji FIL/IDF oraz firmy Tetra Pak, która była współorganizatorem panelu poświęconego tematowi „Ponownie odkryć mleko".

W dobie następujących po sobie zmian, przyszłość mleczarstwa wymaga współpracy między podmiotami międzynarodowymi. Wymiana doświadczeń, obserwacji i praktyk ma na celu rozwiązanie problemów dotyczących bezpośrednio produkcji żywności, jej dystrybucji i odpowiedzi na popyt. Nie mniej ważne jest zarządzanie energią, ochrona środowiska, oraz zapobieganie chorobom i dbanie o dobrostan zwierząt hodowlanych. Organizatorzy wierzą, że wspólne zaangażowanie przełoży się na wymierne efekty dla rozwoju światowego mleczarstwa.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gosc 2013-11-04 11:08:22

    Jeżeli ma być promocja mleka wśród dzieci to niech jest to świeże mleko a nie to co obecnie sie daje w szkołach w kartoniku a do tego nie ma żadnych wartości walorów.Dzieci nie znają smaku prawdziwego mleka.kiedys bylo w szkolach dawano cieple świeże mleczko i każdy znas je pil.Wie o czym tu mowa o broszurach itp... śmieszne .zacznijcie promować świeże mleko

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!