• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor ZPPM: Tempo koncentracji mleczarstwa jest małe z powodu złej koniunktury

- Skończyły się dobre czasy dla polskiego mleczarstwa. Bez pobudzenia wewnętrznego popytu, nie widzę możliwości dalszego rozwoju - mówiła podczas I Forum Rynku Spożywczego, Elżbieta Nitecka, dyrektor biura zarządu Związku Prywatnych Przetwórców Mleka.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-12-2008, 10:40
Dyrektor ZPPM: Tempo koncentracji mleczarstwa jest małe z powodu złej koniunktury

- Wchodzimy w okres tanich produktów spożywczych i taniego surowca. Chcę zauważyć, że ceny mleka surowego w Polsce są jednymi z najwyższych w Europie - mówiła Elżbieta Nitecka.

W swoim wystąpieniu zwróciła uwagę na problemy dystrybucji. - Dystrybucje jest zdominowana przez sieci handlowe, które mają nie raz marże do 100 proc. - podkreślała dyrektor ZPPM. Jej zdaniem, tylko wspólny głos całego mleczarstwa może próbować zmienić tę sytuację.

- Zbyt wysokie narzuty na produkty gotowe, ograniczają wzrost spożycia krajowego artykułów mleczarskich. To główna bariera w rozwoju branży - uważa dyrektor Nitecka.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Array

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!