Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Działania Polskiej Izby Mleka otrzymują największe wsparcie z Funduszu Promocji Mleka

Zgodnie z planem budżetowym Funduszu Promocji Mleka w roku 2016 wpływy mają wynieść 10 500 000. Na programy Mam kota na punkcie mleka II oraz na European Dairy Treasures realizowane wspólnie przez Polska Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, FPM wydaje łącznie 7 301 806,40 zł.

Działania Polskiej Izby Mleka otrzymują największe wsparcie z Funduszu Promocji Mleka
FPM dysponuje budżetem ponad 10 mln złotych.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 08-04-2016, 13:12

Inne istotne pozycje w budżecie Funduszu Promocji Mleka to m.in. dofinansowanie spożycie mleka w placówkach oświatowych – 500 tys. złotych, Krajowa Ocena Wybranych Grup Przetworów Mlecznych – 114 135 zł, XVI Międzynarodowe Targi Ferma Bydła w Łodzi – 350 tys. zł, Dzieciaki Mleczaki – 170 tys. zł (PIM), Analiza miesięczna: Rynek Mleka i produktów mleczarskich (PIM) – 150 tys. zł, Tygodniowy Insider PIM – 150 tys. zł, Mamy kota na punkcie mleka (PIM) – 1 mln zł, Szkolenia KZSM - 300 tys. zł., X Ranking Spółdzielni Mleczarskich (PIM) – 100 tys. zł.

Poważną pozycję w budżecie Funduszu Promocji Mleka stanowią rozmaite wystawy bydła. Przykładowo XIV Wystawa Bydła Mlecznego w Barzkowicach kosztuje FPM 50 tys. zł, a XVIII Regionalna Wystawa Zwierząt Hodowlanych w Boguchwale – 40 tys. zł. Wszystkie wystawy bydła organizowane przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka kosztują FPM 1 880 tys. zł. Jest to możliwe, gdyż zgodnie z art.2 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 22 maja 2009 roku o funduszach promocji produktów rolno-spozywczych, środki Funduszu Promocji Mleka mogą zostać przeznaczone obok faktycznych działań promocyjnych na udział w wystawach i targach związanych z chowem lub hodowlą bydła mlecznego, produkcją lub przetwórstwem mleka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • mlekopijca 2016-04-08 13:29:38
    Jak, przepraszam, Insider Polskiej Izby Mleka promuje mleko????
  • Arkadiusz Cyman 2016-04-12 12:55:01
    Nie chcę oczywiście deprecjonować pracy szanownego red. Romana Wieczorkiewicza ani wysiłku Komisji Zarządzającej FPM, ale z perspektywy: a) konsumenta; b) zdecydowanej większości przetwórców mleka w Polsce; c) realnego wpływu na rynek; ta informacja nie ma kompletnie żadnego znaczenia. Pieniądze zostaną wydane, beneficjenci będą zadowoleni, a za rok przeczytamy, że jednocześnie spada spożycie mleka w Polsce i rośnie import jego przetworów. Czyli to samo, co pokazują dane za 2015 r.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!