• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dzięki nowym inwestycjom Mlekovita zwiększy sprzedaż

W 2009 roku chcemy w dalszym ciągu zwiększać sprzedaż. Aby to osiągnąć przeprowadziliśmy szereg inwestycji. Właśnie kończymy montaż urządzenia tetrapak, oraz dwie nowe linie produkcyjne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-12-2008, 10:58
Dzięki nowym inwestycjom Mlekovita zwiększy sprzedaż

Pierwsza ma służyć do produkcji małych opakować z mlekiem smakowym - będzie to produkt skierowany głównie do dzieci. Wydajność tej linii to 20 tys. opakowań na godzinę.

Druga linia jest związana z nową marką mleka UHT, jaką Mlekovita chce wprowadzić na ogólnopolski rynek na początku stycznia 2009 roku. Marka będzie się nazywała mleko "Wypasione". Pakowane ono będzie również w nowy rodzaj kartonu, jakiego jeszcze nie ma na rynku. Wydajność linii do produkcji "Wypasionego" to 15 tys. opakowań na godzinę. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Aby zwiększać sprzedaż muszą być stale wprowadzane nowości i Mlekovita to robi - mówi Sapiński.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Maturzysta 2009 2008-12-19 12:12:35

    Nareszcie ktoś odważny, co się nie boi kryzysu!! Potrzebna jest nowa jakość na tym tradycyjnym rynku, coś dla ludzi młodych i żyjących nowocześnie! Super pomysł Panie Prezesie! Tak trzymać! Pozwolę sobie przypomnieć JK. Gałczyńskiego \" Gdy wieje wiatr historii rosną skrzydła orłom i trzęsą się portki pętakom!! Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • popierający hehe 2009-01-15 08:24:52

    popieram

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!