E-commerce żywności pozostanie marginalny
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 15-05-2017, 13:26

Podkreśla, że Sery z Goliszewa pojawiają się tam, gdzie ludzie szukają przepisów, wiedzy o jedzeniu i ściągamy ich na naszą stronę. - W naszej grupie docelowej odsetek „nałogowych” internautów sięga niemal 100 proc. Internet daje nam też możliwość aktywnego dialogu z naszymi konsumentami, zbierania opinii. Po tym też poznajemy skuteczność naszych działań, konsumenci szukają w sklepach naszych produktów, na Facebooku informują nas o brakach, przesyłają sugestie. A telewizja? Na pewno buduje świadomość marki znacznie szybciej, ale nieporównywalnie drożej. I nie zawsze skutecznie. To, że konsument zna jakąś markę z telewizji, nie oznacza, że jej ufa i ją kupi. Co, oczywiście, nie oznacza, że nigdy nie skorzystamy z tego medium, ale na pewno nie chcemy pojawiać się wśród 25 reklam w bloku – mówi.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Z kolei zdaniem Karola Szczawińskiego z agencji Uszka w Barszczu, odpowiedzialnej za koncepcję i prowadzenie kampanii „Sery z Goliszewa”, dobrze przemyślana kampania w internecie jest niezwykle skuteczna. - To medium, które od razu daje nam odpowiedź, czy nasz komunikat „się klika” czy nie, który z przekazów wzbudza większe zainteresowanie, który mniejsze i pozwala natychmiast na to reagować. W dodatku płacimy tylko za to co „się klika”, a nie za to co się wyświetla. No i wyświetlać można nie każdemu, tylko osobom, które z największym prawdopodobieństwem kupią nasz produkt. W ten sposób nie przepalamy budżetu klienta – mówi Karol Szczawiński.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Foodex24 był sukcesem. Ukraiński e-sklep z żywnością sprzedany!
-
Empik umocnił swoją pozycję w e-commerce
-
Delio wystawi mobilne kawiarnie w parkach
-
Zysk Allegro zmalał. Wyniki pociągnęły w dół dwie spółki przejęte wiosną?
-
E-sklep PGG sprzedał w tym roku ponad 600 tys. ton węgla
-
E-commerce w Grecji i Bułgarii. Czym charakteryzują się te e-rynki?
-
Biedronka szykuje sklep internetowy! Co będzie można kupić w Biedronka Home?
-
Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce
-
Grupa Empik z dynamicznymi wzrostami w 2021, do poziomu 2,4 mld zł
-
Shopee wprowadza nowe zasady promowania sprzedawców
komentarze (1)
Zapraszamy na HURTUM
Odpowiedz