Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Ekspert Zott o instrumentach wsparcia sprzedaży produktów mleczarskich

Instrumentami wsparcia dla produktów mleczarskich, podobnie jak dla wszystkich innych produktów na rynku jest: promocja sprzedaży, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni oraz reklama. Nasze wyroby wymagają jednak ściśle określonych warunków na tych czterech poziomach promocji - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Iwona Śmiałkowska, Senior Brand Manager Jogobella, Zott Polska.

Ekspert Zott o instrumentach wsparcia sprzedaży produktów mleczarskich
Iwona Śmiałkowska, Brand Manager Jogobella, Zott Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 02-04-2012, 13:31

Specyfika produktów chłodniczych, do których zaliczamy te mleczarskie, polega przede wszystkim na zapewnieniu im odpowiednich warunków przechowywania, co w pewnym sensie ogranicza możliwości promocji bezpośredniej. Wszelkiego rodzaju sampling jest możliwy tylko i wyłącznie przy użyciu urządzeń chłodzących i przewiduje bezpośrednie spożycie produktu. Kolejnym elementem promocji będą działania PR-owe, co w przypadku produktów mlecznych może oznaczać np. uświadamianie konsumentów o korzyściach płynących ze spożywania produktów nabiałowych.

Określamy się mianem ‘'Zott - Producent mlecznych rozkoszy'', co oznacza, że tworzymy produkty o wyjątkowych walorach smakowych, spełniających najwyższe wymagania konsumentów. To właśnie życzenia konsumentów nadają kierunek naszym działaniom, a naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie niepowtarzalnych produktów, które tworzą nową jakość w branży mleczarskiej. Reklama naszych produktów musi wyróżniać nas na tle silnej konkurencji, dlatego dbamy o to, aby trwale zapisywać się w świadomości konsumentów.

Jeżeli zaś chodzi o bezpośredni kontakt klienta z naszymi produktami, przywiązujemy ogromną wagę do tego, aby być na bieżąco z panującymi na rynku trendami - aby stosować innowacyjne rozwiązania zarówno jeżeli chodzi o opakowanie, jak i jego ekspozycje na półce.

Czytaj także:
Ekspert o promocji produktów mleczarskich
Dyrektor PIM: Nawet dobry produkt nie wypromuje się sam Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zott RSS ALERT    /    marketing produktów mleczarskich RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!