• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Elopak: Funkcjonalność opakowań ma wyraźny wpływ na sprzedaż

Wszelkie innowacje mające na celu poprawę funkcjonalności opakowań mają wyraźny wpływ na sprzedaż. Z wielu badań jakościowych, które wykonaliśmy, wynika, że konsumenci prezentują znacznie mniejszą chęć zakupu produktów w opakowaniach o gorszej funkcjonalności, a znacznie większą chęć ponownego zakupu tych samych produktów w opakowaniach o lepszej funkcjonalności - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Leowski, członek zarządu Elopak SA.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 24-07-2012, 10:09
Elopak: Funkcjonalność opakowań ma wyraźny wpływ na sprzedaż
Piotr Leowski, członek zarządu Elopak SA.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jako przykłady funkcjonalności można przytoczyć takie czynności jak łatwe pierwsze otwarcie opakowania i zamykanie i tak samo łatwe ponowne otwieranie, przenoszenie, wyjmowanie/wylewanie produktu, przetrzymywanie itp. Badania jednocześnie pokazują, że negatywne doświadczenia z tym związane mogą wpłynąć bardziej na sprzedaż niż pozytywne opinie.

Zwraca także uwagę na znaczenie opakowania w komunikacji z konsumentami. -W czasach kiedy coraz trudniej promować produkty poprzez tradycyjne narzędzia ATL i BTL, opakowanie jako narzędzie komunikacji z konsumentem zyskuje na znaczeniu. Opakowanie w sposób atrakcyjny musi informować o produkcie jednocześnie zachęcać konsumenta do zakupu. Opakowanie w miejscu sprzedaży, gdzie konsument spotyka się produktem, często po raz pierwszy, jest również nośnikiem reklamy. Istotne jest więc, aby opakowanie dawało duże możliwości w tym zakresie np. poprzez zastosowanie druku wzoru graficznego na całej swojej powierzchni przy pomocy nowoczesnych technik drukarskich - mówi Piotr Leowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!