Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Epidemia zmieniła handel produktami mleczarskimi

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 18-05-2020, 10:29
Ostatnie dwa miesiące zmieniły preferencje zakupowe Polaków. To zjawisko nie ominęło również produktów mleczarskich.
Epidemia zmieniła handel produktami mleczarskimi
Zmienił się handel produktami mleczarskimi /fot. Unsplash

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Po pierwszej fali robienia zapasów, a następnie ograniczenia nowych zakupów, powoli sytuacja w handlu się stabilizuje, co nie oznacza, że wraca do sytuacji sprzed epidemii. Zarówno handel, jak i konsumenci próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Jednym z przykładów jest zmiana sprzedaży serów. Jak zauważył Edward Bajko, prezes SM Spomlek, zdecydowanie zmniejszyła się sprzedaż serów w blokach, krojonych w sklepie. - Mam wrażenie, że sklepy, które nie miały dotąd doświadczeń z konfekcją serów, lub była dla nich marginalna, to jeszcze się nie pogodziły, z tym, że rynek się zmienił na korzyść serów, które są zapakowane w fabryce i łatwiejsze do sprzedaży – mówi Edward Bajko. Dodaje, że jeszcze przed nami jest przesunięcie sprzedaży serów z tzw. lady, czyli sery w blokach, które wymagają krojenia i ważenia zostaną wyparte przez konfekcjonowane w zakładach. Dzieje się tak również dlatego, że konsumenci szukają bezpieczeństwa.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!