• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ewa Gayny, Danone: Osią naszego działania jest hasło „Jedna planeta – jedno zdrowie”

– W latach 70. Danone podjął podwójne zobowiązanie dotyczące oparcia się na dwóch filarach – ekonomicznym i społecznej odpowiedzialności biznesu – mówiła Ewa Gayny, dyrektor ds. relacji zewnętrznych grupa spółek Danone podczas debaty "Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste" w trakcie Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2019, 12:05
Ewa Gayny, Danone: Osią naszego działania jest hasło „Jedna planeta – jedno zdrowie”
Ewa Gayny, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w grupie spółek Danone. Fot. PTWP

– Osią naszego działania we wszystkich spółkach grupy Danone jest hasło „Jedna planeta – jedno zdrowie”. Bardzo mocno wierzymy w to, że one są ze sobą związane – nie da się jednego bez drugiego osiągnąć, w związku z tym staramy się dbać i o jedno i o drugie. Oczywiście każda że spółek ma swoją specyfikę – mówiła Ewa Gayny, dyrektor ds. relacji zewnętrznych grupa spółek Danone.

Tłumaczyła, że spółki Danone realizują CSR w zakresie produktów, opakowań, współpracy z dostawcami, a także w obszarze programów edukacyjnych.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Programy edukacyjne i działania związane z edukacją konsumenta mają też za zadanie promować prawidłowe nawyki żywieniowe. Wszystkie nasze produkty mieszczą się w piramidzie zdrowego żywienia, dlatego jest nam łatwiej. Bardzo nam zależy, żeby programy żywieniowe prowadzić rzetelnie i wiarygodnie w oparciu o wiedzę żywieniową, dlatego wchodzimy w różnego rodzaju partnerstwa i współpracę ze światem nauki, abyśmy byli pewni, że wiedza, którą niesiemy dla konsumentów, nie jest naszym subiektywnym postrzeganiem, tylko jest naukowo udowodniona – wyjaśniała.

Podkreśliła, że projekty realizowane w partnerstwie zapewniają efekt skali. – Przez ostatnich osiem ostatnich lat mieliśmy przyjemność współpracować z Biedronką w ramach partnerstwa dla zdrowia nad programem „Śniadanie daje moc”. Zaangażowaliśmy w ten projekt 60 proc. szkół podstawowych i realizowany go w konkretnych szkołach nie tylko rok, ale dłużej – opowiadała.

– To pokazuje, że jeżeli postawimy na wartości i w sposób ciekawy zrealizujemy projekt, naprawdę mamy pewien wpływ społeczny. Pytaliśmy potem nauczycieli, w jaki sposób zmieniły się nawyki w klasie, czy dzieci noszą inne śniadania, czy inaczej się do tego odnoszą, czy rodzice planując śniadanie zmienili swoje zachowania i faktycznie zauważyliśmy, że tego rodzaju programy przynoszą efekty – podsumowała Ewa Gayny.

Zapraszamy również do lektury relacji z całej debaty: Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste (relacja + zdjęcia).

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!