Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

FigAND: nikt nie był przygotowany na taki scenariusz

FigAnd, tak jak większość firm spożywczych, odnotował wzrost zamówień w pierwszym tygodniu kwarantanny. Obecnie sytuacja się uspokoiła, dzięki zapewnieniom rządu o pozostawieniu dostępności do sklepów spożywczych. Nasi kierowcy, tak jak i wszyscy pozostali pracownicy, wytrwale pracują, aby sprostać potrzebom spanikowanego społeczeństwa, które nie zostało przygotowane do takiego scenariusza – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Sylwia Figarska-Kustra, dyrektor operacyjny Zakład Mleczarski FigAND Sp.J.

FigAND: nikt nie był przygotowany na taki scenariusz
ZM FigAND pracuje normalnie / fot.PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 02-04-2020, 15:18

- Jesteśmy producentem marki FigAnd, ale także większości nabiałowych marek własnych sieci handlowych, z którymi pozostajemy w stałym kontakcie. Pracownicy dużych i małych sklepów starają się precyzyjnie przewidzieć zapotrzebowanie naszego kraju na produkty spożywcze, tak aby nigdzie nikomu niczego nie zabrakło. Na dzień dzisiejszy, nie ma zagrożenia, aby firma FigAnd przestała produkować i przestała dowozić towar do sklepów – mówi Sylwia Figarska-Kustra.

Podkreśla, że firma FigAnd od zawsze stosowała rygorystyczne środki zabezpieczające zarówno produkty jak i pracowników produkcji przed wszelkiego rodzaju zakażeniami. Obowiązkowo pracownicy codziennie noszą rękawiczki, maseczki, po każdej pracy prany jest ubiór roboczy, odkażane są podłogi, ściany, maszyny, a nawet samo powietrze, dlatego nasza firma oferuje bezpieczne środowisko pracy i bezpieczne produkty do spożycia zarówno w sytuacji kryzysu epidemiologicznego, jak i poza nim.

Firma Figand stosuje wszelkie procedury określone przez Główny Inspektorat Sanitarny, ponad to posiadamy międzynarodowe certyfikaty BRC i IFS, które przewidują procedury w przypadku stanu podwyższonego zagrożenia. Zarząd wprowadził system dwuzmianowy, który eliminuje kontakt pierwszej zmiany z drugą. Pomiędzy zmianami jest godzinna przerwa, w której odkażany jest cały zakład, a pracownicy różnych zmian nie maja ze sobą kontaktu (tak, aby ograniczyć ryzyko zakażenia do minimum, a także zabezpieczyć ciągłość pracy zakładu w przypadku kwarantanny).

- W biurze większość osób pracuje zdalnie, osoby które wchodzą na teren firmy mają kontrolowaną temperaturę ciała i obowiązkowo dezynfekują ręce, wyeliminowaliśmy wszelkiego rodzaju odwiedziny osób spoza firmy, FigAnd pozostaje cały czas pod nadzorem ochroniarzy, kontrolujemy kontakt naszych pracowników z osobami powracającymi z zagranicy, nie brakuje nam środków do dezynfekcji ani ochrony pracowników – mówi dyrektor operacyjny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sylwia Figarska-Kustra RSS ALERT    /    FigAND RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!