Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Firmy mleczarskie muszą otworzyć się na innowacje

- Na rynku polskim bardzo powoli pojawiają się innowacyjne produkty mleczarskie. Producentów stosujących dodatki funkcjonalne można policzyć na palcach jednej ręki. W porównaniu z innymi branżami, takimi jak branża napojowa czy szeroko pojęte produkty instant, skala jest znikoma - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Rafał Zbikowski, kierownik sprzedaży działu zdrowia i żywienia ludzi, DSM Nutritional Product.


Autor: pm, portalspozywczy.pl
Data: 27-06-2014, 12:14

Zdaniem Rafała Zbikowskiego, polskie firmy mleczarskie powoli, ale coraz częściej sięgają po dodatki funkcjonalne. - Najczęściej wybór pada na dodatki, które posiadają już oficjalnie zaakceptowane oświadczenia żywieniowe, czyli witaminy, minerały i kwasy Omega-3 - dodaje.

Jak podkreśla, jest szansa na odwórcenie trendu i wprowadzenie innowacyjności prozdrowotnej do mleczarstwa. - Podstawą jest zmiana myślenia właścicieli, dyrektorów zakładów, działów marketingu i chęć otwarcia się na innowacje. Przykłady można czerpać z krajów sąsiednich lub tylko starać się skopiować to, co zrobili koledzy w innych branżach przemysłu spożywczego. Klient w naszym kraju posiada już wystarczającą wiedzę aby świadomie wybierać takie produkty - komentuje dyrektor w DSM Nutritional Product.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Zbikowski RSS ALERT    /    DSM Nutritional Products RSS ALERT    /    dodatki do żywności  RSS ALERT    /    innowacje w mleczarstwie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!