FRSiH 2018: Tłuszcz w mleku jest nośnikiem smaku i jest potrzebny
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 16-11-2018, 14:32

Jego zdaniem większość trendów kulinarnych, w tym zmniejszania zawartości tłuszczu, jest kształtowana i promowana przez celebrytów i blogerów kulinarnych. - Nie do końca jest to dobra robota – podkreślił Krzysztof Wróblewski.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zauważył, że naturalnym wyzwaniem każdego działu sprzedaży jest zwiększanie wolumenów wartościowo i ilościowo. - Jest to możliwe dzięki doskonałej obsłudze obecnych klientów, zwiększanie spożycia naszych produktów jak również dzięki pozyskiwaniu nowych odbiorców. Chciałem powiedzieć na przykładzie naszej firmy, która zajmuje się produkcją niszową – specjalizujemy się w produkcji serów z przerostem niebieskiej pleśni - u nas innowacją okazało się plastrowanie serów. Potwierdzeniem tego jest fakt, że robimy to od 10 lat i nikt w Europie nie robi tego na taką skalę z serem z niebieska pleśnią. To dla nas jest duże potwierdzenie innowacji technologicznej i opakowaniowej – mówił Krzysztof Wróblewski.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
-
Wraz ze wzrostem ceny mleka, muszą zdrożeć produkty mleczarskie
-
Mleko pomocne w hamowaniu wzrostu guzów mózgu
-
Drastyczne podwyżki. W marcu ceny produktów rolnych były wyższe o 35,9 proc. r/r
-
Nosarzewski: Jak wojna na Ukrainie wpływa na firmy spożywcze w Polsce?
-
Jak rozróżnić produkt wolny od GMO?
-
Mimo wojny, mleka i jego przetworów nie zabraknie
-
Copa-Cogeca debatowała o rynkach mleczarskich
-
Rosną koszty produkcji mleka
-
Laktopol podsumowuje 2021: Inflacja i rosnące koszty
komentarze (0)