Grupa Chorten widzi zainteresowanie nabialem marek własnych
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 11-05-2022, 11:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zaznacza, iż zawsze analiza na analizę tego, czy dany produkt przypadł do gustu konsumentom i rotuje na sklepach przeprowadzać należy przynajmniej po półrocznej sprzedaży.
Marki premium jako wyróżnik
- Aktualnie w kategorii nabiałowej oprócz wspomnianego jogurtu i maślanki mamy masło extra o zawartości 83% tłuszczu oraz jaja chowu ściółkowego. Nie wykluczamy rozszerzenia tej kategorii o kolejne pozycje, ale z racji tego, że są to produkty, które wymagają szybkiej rotacji, chcemy wiedzieć najpierw, jak oceniają to współpracujący z nami kupcy. Jeśli będą chcieli utrzymywać te produkty w swoich ladach nabiałowych i będą otwarci na kolejne propozycje, to na pewno je wdrożymy. Przypominamy bowiem, że Grupa Chorten nie wprowadza swojej marki premium jako obowiązku, jak czynią to inne sieci franczyzowe, a jest to forma ciekawego wyróżnika dla współpracujących z nami placówek - wyjaśnia Monika Kosz-Koszewska.
komentarze (0)