Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Hochland będzie inwestował w swoje marki

Marki firm mleczarskich powinny konkurować z markami własnymi sieci, aby finalnie konsument miał wybór. Hochland będzie nadal inwestować w siłę i znaczenie swoich marek – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland będzie inwestował w swoje marki
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 23-10-2018, 12:39

- Uważamy, że cały czas rośnie znaczenie i potrzeba działań marketingowych, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych. Nasze wydatki w tym obszarze nie spadają w porównaniu do poprzednich lat i chcemy pozostać liderem naszej kategorii w zakresie inwestycji w media. Ograniczenie budżetów reklamowych w branży FMCG jest strategicznym błędem – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Jest zdania, że bez wydatków na reklamę produkt markowy staje się tylko produktem i musi konkurować pod względem racjonalnych argumentów ceną. Jest to walka trudna do wygrania, zwłaszcza gdy przeciwnikami są wysokiej jakości produkty marek własnych sieci. - Analizując wydatki na media, trudno nie zauważyć poziomu inwestycji sieci handlowych w swoje marki, a patrząc na treść ich reklam jasno można stwierdzić, że nie jest to tylko komunikat promocyjny. Patrząc na poziom świadomości, skłonność do kupowania czy nawet przywiązania do nich konsumentów, marki własne są bardzo silne – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    budowa marki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.51.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!