Hochland będzie inwestował w swoje marki
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 23-10-2018, 15:30

- Uważamy, że cały czas rośnie znaczenie i potrzeba działań marketingowych, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych. Nasze wydatki w tym obszarze nie spadają w porównaniu do poprzednich lat i chcemy pozostać liderem naszej kategorii w zakresie inwestycji w media. Ograniczenie budżetów reklamowych w branży FMCG jest strategicznym błędem – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jest zdania, że bez wydatków na reklamę produkt markowy staje się tylko produktem i musi konkurować pod względem racjonalnych argumentów ceną. Jest to walka trudna do wygrania, zwłaszcza gdy przeciwnikami są wysokiej jakości produkty marek własnych sieci. - Analizując wydatki na media, trudno nie zauważyć poziomu inwestycji sieci handlowych w swoje marki, a patrząc na treść ich reklam jasno można stwierdzić, że nie jest to tylko komunikat promocyjny. Patrząc na poziom świadomości, skłonność do kupowania czy nawet przywiązania do nich konsumentów, marki własne są bardzo silne – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Obchody 20 lat Hochlandu w Węgrowie
-
Hochland celebruje Światowy Dzień Ochrony Środowiska
-
Hochland startuje nową stronę dla kandydatów do pracy
-
Hochland rozwija Akademię Młodego Hodowcy
-
Ważne firmy mleczarskie zmienią zarządy
-
Nowy dyrektor Zakładu Hochland Polska w Węgrowie
-
Jak Hochland ocenia wprowadzenie systemu kaucyjnego za opakowania mleczarskie?
-
Hochland Channel transmitował Galę Cheesemaster
-
mleczna środa
W mleczarstwie bez optymizmu; wojna dodatkowo komplikuje sytuację
-
Prezes Hochland: Wojna komplikuje i tak trudną sytuację branży
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)