Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Hochland będzie inwestował w swoje marki

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-10-2018, 15:30
Marki firm mleczarskich powinny konkurować z markami własnymi sieci, aby finalnie konsument miał wybór. Hochland będzie nadal inwestować w siłę i znaczenie swoich marek – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland będzie inwestował w swoje marki
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

- Uważamy, że cały czas rośnie znaczenie i potrzeba działań marketingowych, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych. Nasze wydatki w tym obszarze nie spadają w porównaniu do poprzednich lat i chcemy pozostać liderem naszej kategorii w zakresie inwestycji w media. Ograniczenie budżetów reklamowych w branży FMCG jest strategicznym błędem – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jest zdania, że bez wydatków na reklamę produkt markowy staje się tylko produktem i musi konkurować pod względem racjonalnych argumentów ceną. Jest to walka trudna do wygrania, zwłaszcza gdy przeciwnikami są wysokiej jakości produkty marek własnych sieci. - Analizując wydatki na media, trudno nie zauważyć poziomu inwestycji sieci handlowych w swoje marki, a patrząc na treść ich reklam jasno można stwierdzić, że nie jest to tylko komunikat promocyjny. Patrząc na poziom świadomości, skłonność do kupowania czy nawet przywiązania do nich konsumentów, marki własne są bardzo silne – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!