Sprzedaż produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy zostanie wsparta kampanią promocyjną, materiałami POS oraz konkursem "Hochland na grilla". Konkurs fotograficzny "Hochland na grilla" został zaplanowany w okresie od 25 czerwca do 2 września 2019 roku. Aby dokonać ważnego zgłoszenia konkursowego będzie należało kupić jeden z produktów objętych promocją, zachować paragon, jako dowód zakupu produktu, przygotować potrawę z użyciem jednego z produktów objętych promocją, zrobić zdjęcie tej potrawy, umieścić to zdjęcie na swoim indywidualnym koncie w serwisie Instagram z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu Instagram oraz oznaczyć je: #hochlandnagrilla i @hochland_pl. W konkursie zaplanowano nagrody I rzędu w postaci grilla gazowego marki Webber oraz nagrody II rzędu w postaci Fartucha Mistrza Grillowania. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na www.hochlandnagrilla.pl
- Zachęceni ubiegłorocznym sukcesem powracamy na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy. Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70 proc. osób w Polsce grilluje w tym czasie. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają w okresie grillowym po ser. - powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Produkt bardzo słabo się sprzedaje , producent każe go utrzymywać w ofercie dystrybutorom , a ci mają na stanie po 1 szt i nawet jak poleci po terminie to nie ściągają , żeby PH Hochlanda się nie czepiał . Ogólnie to Polacy na grill kładą mięso , a nie ser pleśniowy . Co do tzw. fety to kosmicznie droga i dlatego stanowi zaporę dla większości konsumentów
Odpowiedz