Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Hochland: Konsumenci są coraz bardziej racjonalni

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-11-2018, 12:36
Konsumenci są coraz częściej mniej skłonni do wydawania pieniędzy i przenoszą proces podejmowania decyzji o zakupie w bardziej racjonalny obszar – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland: Konsumenci są coraz bardziej racjonalni
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

Jego zdaniem, taka rzeczywistość znacząco podnosi zakres działań budujących markę oraz poprzeczkę działów marketingu, które muszą szukać nowych rozwiązań uzasadniających znaczenie marki i - co często się z tym wiąże - wyższej ceny. - Aktualnie wyzwaniem stojącym przed działem marketingu jest znalezienie równowagi między racjonalnymi i emocjonalnymi argumentami. Od innych producentów serów w Polsce Hochland Polska odróżnia strategiczne podejście do konsumenta. Wszystkie sery Hochland mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie, antycypowanie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Połączenie produktowej siły Hochland, z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpieczy kolejne lata rozwoju biznesu – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Zaznacza, że dzisiaj sprzedawcy detaliczni decydują o sukcesie lub porażce marki w branży FMCG. -Relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść do ich działalności z daną marką lub produktem. Jeśli marka generuje sprzedaż, możemy spodziewać się nawiązania relacji partnerskich. Musimy pamiętać, że sieci handlowe będą nadal rosły, także dlatego, że rynek nadal się konsoliduje – mówi przedstawiciel Hochland Polska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Ale trzeba pamiętać, że tradycyjna sprzedaż dla przemysłu spożywczego odgrywa także znaczącą rolę, jednak warunki, takie jak długość półki, są zupełnie inne niż w przypadku sprzedaży w kanałach nowoczesnych. Oczywiście istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Producenci muszą mieć specjalną ofertę dla tego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji – dodaje Wyrzykiewicz.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!