• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hochland ma strategię zrównoważonego rozwoju

Zrównoważony rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. Osadzenie zrównoważonego rozwoju w strategii firmy gwarantuje, że jest to stała część kultury organizacyjnej, spójna z misją i kluczowymi wartościami całej grupy Hochland, a zapisane cele są wspólne dla całej organizacji, każdego pracownika Hochland Polska - niezależnie od jego miejsca pracy.
  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Hochland Polska
  • Data: 30-03-2021, 15:33
Hochland ma strategię zrównoważonego rozwoju

Realne działania, czyli strategia w praktyce

W dotychczasowej działalności Hochland zrealizował już szereg istotnych elementów z opracowanej strategii zrównoważonego rozwoju. Dokonano między innymi weryfikacji możliwości optymalizacji opakowań, dążąc do redukcji użytych surowców, w tym tworzyw sztucznych, czy papieru. W latach 2018-2019 dzięki optymalizacji opakowań oraz poprzez procesy inwestycyjne uzyskano redukcję tworzyw sztucznych o 110 ton/rok i papieru o 418 ton/rok, a w roku 2020 zmniejszono ilość wprowadzanego papieru o 46 ton.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

„Zapisane szczegółowo w naszej strategii cele są celami całej organizacji, każdego pracownika Hochland Polska, niezależnie od miejsca pracy. Chcemy rozwijać nasz biznes tak, aby on istniał i funkcjonował w zgodzie z naturą i społeczeństwem, aby naszymi wyrobami mogło cieszyć jeszcze wiele pokoleń konsumentów." – podkreśla Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska

W ramach opracowanej strategii w Hochland Polska przyjęto najważniejsze kierunki zmian i działań wraz z potrzebnymi narzędziami oraz jasno określonymi miernikami. Firma zobowiązała się do osiągnięcia w okresie do 2025 roku 50% redukcji emisji dwutlenku węgla, a już od 2021 roku - neutralności klimatycznej zakładów produkcyjnych. Zadeklarowane zostało również liderstwo branżowe w kwestiach dobrostanu zwierząt i  konkretny cel, aby 70% dostawców mleka znalazło się w najwyższej kategorii ocen dobrostanu zwierząt. Nie mniej istotne dla Hochland jest, aby 100% opakowań do  produktów nawadało sie do recyklingu. Aby zrealizować ten cel wypracowano mapę drogową dla zrównoważonych opakowań, której założenia są systematycznie wdrażane. Poruszono również kwestie szerokiego zastosowania zasad gospodarki cyrkularnej z naciskiem na redukcję ilości odpadów oraz zużywanych mediów.

Dziś i w najbliższych latach nadrzędnym celem jest dla nas zmniejszenie śladu węglowego i uzyskanie neutralności klimatycznej zakładów.  Każdego roku Hochland chce redukować wpływ na środowisko o 1,5% – mówi Joanna Kamińska, Kierownik ds. Inwestycji i Zrównoważonego Rozwoju w Hochland Polska. Dzięki zaangażowaniu Pracowników wszystkich działów oraz precyzyjnie określonym celom, każdego dnia realizujemy w praktyce misję zrównoważonego rozwoju – dla Hochland to powód do wielkiej dumy i satysfakcji. Poszukujemy również możliwości synergii działań w zakresie zrównoważonego rozwoju z naszymi partnerami biznesowymi, chcemy się wzajemnie inspirować, dzielić dobrymi praktykami i wspierać w zakresie celów zrównoważonego rozwoju.

 

Zrównoważony rozwój w czasach pandemii

Miniony, 2020 rok pokazał, że Hochland Polska w obszarze zrównoważonego rozwoju może pochwalić się wieloma dobrymi praktykami. Mimo trwającej pandemii, która skierowała oczy biznesu na optymalizacje kosztów, firma pozostała wierna przyjętej strategii i nie zrezygnowała z misji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wręcz przeciwnie.

Krzewiąc kulturę zrównoważonego rozwoju Hochland Polska angażuje wszystkich pracowników, aby dbali o środowisko naturalne i społeczne – dziś i jutro. Działania te zostały docenione m.in. przez Konsumentów i Klientów w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Laur Klienta 2021. W tegorocznej edycji konkursu firma Hochland otrzymała prestiżowe wyróżnienie Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii Ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle, uzyskując ponad 20% głosów. Szerokie aktywności Hochland Polska na polu proekologicznym i wdrażanie innowacyjnych działań w kierunku zrównoważonego rozwoju, stanowią wyznacznik trendów dla całej branży i określają kierunek, w jakim powinien podążać dojrzały, świadomy biznes – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

***

 

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady produkcyjne – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Wszystkie produkty z oferty Hochland wyróżnia doskonały smak i najwyższa jakość, dzięki najlepszym surowcom i technologiom.

 

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!