• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hochland Polska stawia na rozwój pracowników

Aktywności wspierające rozwój pracowników, szeroki pakiet oferowanych benefitów, transparentna polityka wynagrodzeń oraz przestrzeń, jaką firma stwarza do realizacji inicjatyw pracowniczych – wszystkie te działania prowadzone przez Hochland Polska zaowocowały uhonorowaniem firmy tytułem „Solidnego Pracodawcy Roku” w kategorii ogólnopolskiej.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 20-05-2021, 10:51
Hochland Polska stawia na rozwój pracowników
Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalny w Hochland Polska
  • Hochland Polska w ramach wsparcia swoich pracowników i ich rodzin wprowadziła szereg rozwiązań.
  • Akcje specjalne wdrożone przez firmę pomogły w krótkim czasie dostosować się do nowych okoliczności i wyzwań jakie niosła pandemia.
  • W Hochland Polska realizowane są aktywności rozwojowe wpierające m.in. rozwój kompetencji liderskich

- Przyznanie tego prestiżowego wyróżnienia jest potwierdzeniem słuszności kierunku, jaki wytycza nam przyjęta na najbliższe lata strategia. Istotny jest również fakt, że tytuł otrzymaliśmy w dobie pandemii, kiedy pracodawcy zostali „wystawieni na próbę” - na ile wartości firmowe, zasady pracy są tym co organizacja konsekwentnie stosuje niezależnie od okoliczności. Nadal będziemy podejmować codzienne działania, aby Hochland Polska był przyjaznym miejscem pracy bo jak to określają w rozmowach sami pracownicy: „to firma o ludziach i blisko ludzi. To bezpieczne miejsce pracy, które troszczy się o swoich pracowników i dba o nich niezależnie od okoliczności  – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalna w Hochland Polska.

W czasie, gdy trwa pandemia, wszystkie działania, które jednoczą i niosą pomoc, są niezwykle cenne i potrzebne. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego Hochland Polska i dlatego w ramach wsparcia swoich pracowników i ich rodzin wprowadziła szereg rozwiązań ułatwiających przejście przez ten trudny dla nas wszystkich czas. Dobrą praktyką, za którą m.in. firma Hochland Polska otrzymała tytuł Solidnego Pracodawcy jest akcja ,,Hochland Kids at Home”. Organizator docenił ponadto wsparcie jakie firma zapewniła pracownikom w zakupie komputerów dla ich dzieci, które z dnia na dzień przeszły na zdalną formę nauki. Akcje specjalne wdrożone przez firmę pomogły w krótkim czasie dostosować się do nowych okoliczności i wyzwań, a nagroda „Solidny Pracodawca” pokazuje, że jako pracodawca „zdaliśmy egzamin” w tym trudnym okresie. Obecnie realizujemy dodatkowe programy związane z pandemią Covid dla naszych pracowników i ich dzieci, między innymi: „Przegląd zdrowia po Covid-19” oraz webinar z psychologiem dziecięcym.” – dodaje Joanna Bonin-Pietek.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Komputer dla dziecka

Pandemia COVID-19 bez wątpienia miała wpływ na każdy aspekt życia i przeorganizowanie go niemalże z dnia na dzień, co stało się dla wielu nie lada wyzwaniem. Poza niezwykłym testem dla psychiki, jakim jest pandemia, w grę wchodzą także nieco bardziej przyziemne, choć nie mniej istotne, kwestie, jak choćby zorganizowanie miejsca i sprzętu, który pozwoli pracę i naukę przenieść do domu. Zmiany w sferze edukacji zostały zauważone przez firmę Hochland Polska, która uruchomiła program „Komputer dla dziecka”. Aby umożliwić dzieciom pracowników równy dostęp do nauki zdalnej, rodzice pociech w wieku 7-18 lat mogli skorzystać z możliwości dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego. Z akcji skorzystało aż 108 rodzin i 122 dzieci!

Hochland Kids At Home

Gdy całe tygodnie, a nawet miesiące spędza się w domu, a możliwości kontaktu z rówieśnikami są mocno ograniczone trudno nie ulec nudzie. Dlatego firma Hochland Polska zainicjowała specjalne warsztaty kulinarne online „Hochland Kids At Home 2020”, które prowadzili ambasador marki Almette – David Gaboriaud, szef kuchni Ernest Jagodziński oraz wybitna restauratorka Beata Mazel. W warsztatach wzięło udział ponad 40 dzieci, które miały okazję nie tylko wspólnie przygotowywać posiłki, ale także poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności.

Rozwój z myślą o przyszłości

Choć praca w czasie pandemii ma z reguły charakter „home office” lub odbywa się z sposób hybrydowy, Hochland Polska myśli nie tylko o dniu dzisiejszym, lecz także o przyszłości. W Hochland Polska realizowane są aktywności rozwojowe wpierające m.in. rozwój kompetencji liderskich (First Time Line Manager, Akademia Liderów Projektów), które są kluczowe, aby pracownicy potrafili efektywnie radzić sobie z wyzwaniami przyszłości. Stały i dynamiczny rozwój firmy stał się powodem do otwarcia biura w nowej lokalizacji. W przestrzeni poznańskiego kompleksu Business Garden postawiono na nowoczesne rozwiązania umożliwiające zarówno pracę w interdyscyplinarnych zespołach, jak i komfortowe działania indywidualne. Jak podkreśla Joanna Bonin-Pietek - W Hochland Polska nie narzuca się rozwiązań z góry, ale daje przestrzeń do ich tworzenia, wdrażania i rozwijania. Nowe biura wyróżnia 15 sal konferencyjnych poświęconych m. in. markom Hochland, Almette, Valbon. Każda z nich jest inna i każda wyraża najważniejsze wartości firmy Hochland – w tym rodzinność, wiarę w działania zespołowe i bliskość natury – dodaje Bonin-Pietek.

Hochland Polska działa na polskim rynku od ponad 25 lat. W Polsce znajdują się dwa zakłady produkcyjne – w Kaźmierzu i Węgrowie, a także biuro w Poznaniu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!