Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Hochland rozwija i inwestuje w swoją markę

Marka Hochland - to nie tylko najsilniejsza marka serowa, ale jedna z najsilniejszych marek w Polsce. Według badania BAV badającego ponad 1500 marek w Polsce, Hochland jest na 11 miejscu. Dla detalistów w Polsce wartościowy markowy lider rynku, jego udziały w kategorii są największe, zaraz po markach własnych.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 28-07-2014, 12:51
Hochland rozwija i inwestuje w swoją markę
Jacek Migrała, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hochland Polska /fot.Hochland

- Ten rok upływa pod znakiem aktywności promujących podstawową markę Hochland w segmencie serów pleśniowych, gdzie po raz pierwszy oferujemy produkty przystępne cenowo dla przeciętnego konsumenta, mając nadzieję na znaczny rozwój tego segmentu. Pod marką Almette fruit rozpoczęła się już mała rewolucja, promująca nowe okazje konsumenckie oparte na owocowym smaku i tradycyjnym, "czystym" wizerunku marki. Po raz kolejny Hochland podejmuje wyzwanie kreowanie innowacyjnych segmentów rynkowych. Hochland nie oferuje w Polsce produktów po marką własną, nie rozszerza swoich brandów na szeroką gamę produktów mleczarskich, aby na siłę zwiększać skalę działalności. Jest to wartość doceniana przez rynek - mówi Jacek Migrała, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

Aktualnie polski oddział Hochland specjalizuje się w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach i kubeczkach), puszystych serów kremowych twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Zgodnie ze strategią zakładającą nieustanne wprowadzanie nowych innowacji produktowych to właśnie Hochland jako pierwszy na rynku zaoferował takie kategorie, jak serki puszyste, pojedynczo pakowane sery topione w plastrach, sery topione w krążkach czy sery żółte w opakowaniu „otwórz/zamknij". Kierując się strategią, która zapewniła firmie niewątpliwy sukces rynkowy, w kolejnych latach Hochland będzie kontynuować poszukiwanie produktów, które najlepiej trafiają w gust wymagającego polskiego konsumenta.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada trzy zakłady produkcyjne (w Kaźmierzu pod Poznaniem, Baranowie i Węgrowie), w których zatrudnia niemal 900 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych - twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!