Hochland skupia się na kategoriach serów topionych
Hochland Polska skupia się aktualnie na kategoriach serów topionych oraz kremowych – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Krzysztof Chmura, dyrektor sprzedaży Hochland Polska.

Podkreśla, że kompletny redesign marki został połączony ze zmianami receptur, programem intensywnego wsparcia dla kanałów dystrybucji oraz mocną komunikacją medialną, która podkreśla walory produktu oraz dodatków. - Nasze aktywności zostały dobrze przyjęty przez rynek. Udało się odświeżyć kategorię, za którą jako lider jesteśmy odpowiedzialni. Nowy wizerunek marki, opracowany w Polsce, jest wprowadzany stopniowo w całej grupie Hochland – mówi Krzysztof Chmura.
Rozwija także temat działalności promocyjnej. - Nowa seria plastrów serowych „na gorąco”, oferujących klientowi produkt kreujący nowe okazje konsumpcji, w innowacyjnym opakowaniu odnosi sukces, to krok w dobrym kierunku. Wreszcie dla naszego kultowego produktu Almette, trwa kampania „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”, która prowadzona jest w kilku mediach równolegle: w telewizji, kinie, prasie oraz internecie, stawiając przede wszystkim na social media: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc. - mówi dyrektor sprzedaży Hochland Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.