Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Hochland w czasie epidemii wspierał rodziny pracowników

Pandemia COVID-19 dotknęła wszystkich, a widmo kryzysu zdrowotnego, jak i gospodarczego, stało się prawdziwym wyzwaniem zarówno dla społeczeństwa, jak i firm. Hochland Polska jako przedsiębiorstwo przeprowadził szereg akcji mających na celu wsparcie pracowników w tym wyjątkowym okresie.

Hochland w czasie epidemii wspierał rodziny pracowników
Jacek Wyrzykiewicz

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 10-06-2020, 13:26

W trakcie pandemii wszelkie działania, które jednoczą i niosą pomoc, są niezwykle cenne i potrzebne. Dlatego firma Hochland Polska postanowiła zorganizować akcje specjalne, skierowane do pracowników i ich rodzin. - Wdrożone przez nas działania pomogły w krótkim czasie dostosować się do nowych okoliczności i wyzwań związanych ze zdalnym nauczaniem. Zaproponowaliśmy także wspólne gotowanie na ekranie, połączone z edukacją na temat idei zero waste, a także kreatywny konkurs, w którym do wygrania są fantastyczne nagrody. Hochland Polska jest blisko swoich pracowników i ich rodzin – dla nas takie działania to naturalny odruch, zwłaszcza w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

‘’Komputer dla Dziecka’’ – edukacja dla wszystkich!

Niemalże z dnia na dzień bardzo wiele osób musiało przeorganizować swój dotychczasowy tryb życia i w dużym stopniu przejąć rolę nauczyciela swoich dzieci. Narastające zmiany w sferze edukacji nie przeszły niezauważone przez firmę Hochland Polska, która uruchomiła program pod hasłem „Komputer dla Dziecka”. W jego ramach zaoferowała swoim pracownikom możliwość skorzystania z dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego. Częściowe sfinansowanie zakupu pochodzi ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wszystko po to, aby umożliwić dzieciom pracowników równy dostęp do nauki zdalnej. Z benefitów akcji ‘’Komputer dla Dziecka’’ mogły skorzystać osoby mające dziecko w wieku 7-18 lat. Do końca maja kwota dofinansowania przekroczyła 40 tys. złotych – z akcji skorzystało aż 77 rodzin i 89 dzieci.

Wirtualne warsztaty – kreatywny sposób na spędzanie czasu w domu

By nie dać się pokonać nudzie, firma Hochland Polska zainicjowała również specjalne warsztaty kulinarne online Hochland KIDS AT HOME 2020. Wirtualne spotkania dla dzieci stały się wyjątkową okazją do wspólnego przygotowania posiłków, porcją świetnej zabawy, a także ciekawą lekcją wiedzy na temat zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Warsztaty online dla dzieci poprowadził ambasador marki Almette – David Gaboriaud, szef kuchni Ernest Jagodziński oraz wybitna restauratorka Beata Mazel. W warsztatach wzięło udział ponad 40 dzieci!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.108.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!