- Chcemy jednak się rozwijać, dlatego poza rynkiem detalicznym rozpoczęliśmy pracę tam, gdzie konsument wydaje równie dużo pieniędzy na jedzenie. HoReCa jest dla nas bardzo atrakcyjnym kanałem z dwóch względów. Pierwszy to oczywiście chcemy sprzedawać jak najwięcej serów premium. Jest jednak drugi, znacznie ważniejszy. Chcemy aby nasza marka mówiła sama za siebie. Dlatego Skarby Serowara i flagowy ser Bursztyn pojawiają się w kartach najlepszych restauracji w Polsce. Po ponad roku pracy z Szefami Kuchni i właścicielami restauracji, mediami branżowymi mamy na koncie wiele sukcesów i nagród przyznanych przez cenionych szefów najlepszych restauracji w Polsce. Ponad 200 restauracji zaufało naszym Skarbom Serowara wprowadzając je do dań i menu, co jest dla nas najlepszym dowodem na to, że to jest droga, którą powinniśmy kroczyć. Stworzyliśmy dla HoReCa specjalną ofertę, unikalną, dedykowaną jedynie im. Są to ekskluzywne wersje serów Bursztyn i Szafir dojrzewające nie 6 czy 12 miesięcy, ale 15 miesięcy. Nazwaliśmy je z myślą o dedykacji tym, którzy na zapleczach kuchennych tworzą cuda - cuda ze Skarbów Serowara. Bursztyn Szefa i Szafir Szefa to nasze produkty dla kanału HoReCa - mówi wiceprezes Spomleku.

Podkreśla, że konsumenci na rynku serów premium to osoby bardzo wymagające, które cenią sobie luksus w różnych sferach życia. Są otwarte na różne eksperymenty kulinarne. Jedzenie stanowi dla nich formę przyjemności i spędzenia czasu wolnego, więc chętnie testują nowe smaki i poszukują alternatywy dla tradycyjnej oferty. - Dla tego typu konsumenta największe znaczenie mają wyjątkowe, unikatowe właściwości produktu, takie jak tradycyjna receptura, miejsce pochodzenia, czy oryginalne dodatki. Ci konsumenci szukają inspiracji, również w dobrych restauracjach. Tam również znajdą w daniach Skarby Serowara – mówi Paweł Gaca.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl