Zaznacza, że w jej opinii, nowości nie wyklucza tradycji. - Mlekpol ma odpowiedź na nowe trendy, rozbudowujemy te linie produkcyjne, które posiadamy, ale proponujemy produkty w nowych odsłonach, w nowych opakowaniach, nowych porcjach. Nasze produkty są znane i budzą zaufanie i co ważne poczucie bezpieczeństwa – podkreśla.

- Takimi produktami jest znane masło Łaciate, które zaproponowaliśmy w formie znanej i lubianej osełki 500g. Mamy rodzinne opakowania serów w plastrach, ale też ekonomiczne większe opakowania, mamy również małe 100 gramowe opakowania serów w plastrach na jeden posiłek – wymienia dyrektor handlu SM Mlekpol.

Zwraca uwagę, że pandemia dodatkowo spowodowała, że Polacy szczególnie poszukują produktów prozdrowotnych i chcą dbać o zdrowie, odporność. - Odpowiadamy na te oczekiwania. Przez platformy społecznościowe podglądamy jak gotują i jak chcą gotować Polacy i do tych oczekiwań dostosowujmy naszą ofertę – mówiła Małgorzata Cebelińska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl