• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Invest Bank i Spomlek reaktywują Ostrowię

Spomlek chce zostać liderem polskiego rynku serów. Ma jej w tym pomóc zakład w Ostrowi Mazowieckiej - czytamy w Rzeczpospolitej.
  • Autor: Rzeczpospolita / farmer.pl
  • Data: 25-05-2011, 08:33
Invest Bank i Spomlek reaktywują Ostrowię
Na fot. Edward Bajko, prezes Spomlek

Spółdzielnia mleczarska Ostrowia ogłosiła upadłość w 2008 roku. Obecnie jest szansa aby mleczarnia odzyskała pozycję rynkową i wzmocniła wciąż rozpoznawalną markę. Potrzebne jest jednak odbudowanie zaufania producentów mleka.

W kwietniu br. sukcesem zakończyła się trzecia próba sprzedaży Ostrowii. Za 45 mln zł kupiła ją spółka Emir 10, podmiot zależny INVEST-BANK S.A. Tuż po sfinalizowaniu transakcji, bank ogłosił, że zamierza w zakładzie w Ostrowii Mazowieckiej kontynuować przetwarzanie mleka, a do współpracy zaprosi SM Spomlek.

- Zdajemy sobie sprawę, że proces odzyskania dostawców mleka będzie długotrwały i trudny - tłumaczy Edward Bajko, Prezes zarządu SM Spomlek - jednak wierzymy, że rolnicy wrócą do Ostrowii - mówi Bajko i dodaje, że spółdzielnia planuje pozyskać cały surowiec, który miała Ostrowia, a nawet więcej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Po ogłoszeniu upadłości „Ostrowii" większość rolników przeszła do Polmleku, który wszedł jako dzierżawca, reszta do kilku mniejszych okolicznych mleczarni. Producenci mleka są ostrożni, dlatego spółdzielnia chce przedstawić im ofertę, która zachęci ich do długotrwałej współpracy.

- Chcemy zapewnić dobrą cenę i stabilny odbiór - mówi Edward Bajko. - Nie chodzi tylko o transakcje zakupu, chcemy zbudować długoletnie, dobre relacje o podłożu emocjonalnym - dodaje.

Współpraca Spomleku i INVEST-BANKu ma docelowo doprowadzić do odzyskania przez markę Ostrowia pozycji rynkowej. - Łącząc dotychczasową ofertę Spomleku z produktami pod wciąż znaną, ale wymagającą odświeżenia i wzmocnienia marką Ostrowia, stajemy się coraz atrakcyjniejszym partnerem dla odbiorców, zwłaszcza dla największych sieci handlowych - wyjaśnia Edward Bajko.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • STEFAN bARSTOWSKI 2011-05-25 15:15:51

    śmiech na sali ot co!

    Odpowiedz
  • lopo 2011-05-25 22:47:39

    zobaczymy...... nie stawiam na to pieniędzy.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!